Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
OSTOYA Vodka – esencja polskiej natury
Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwsza taka propozycja w ofercie Wyborowa Pernod Ricard, w 100% Polska Wódka pszeniczna charakteryzuje się kremowym i łagodnym smakiem. Stworzona dla najbardziej wymagających, wyróżnia się elegancką butelką.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
OSTOYA – to co najlepsze
OSTOYA czerpie z polskiej natury i jest jej esencją. Inspiracją do stworzenia wódki
z najwyższej próby pszenicy były Bieszczady. Tam czas płynie wolniej, a przyroda może dojrzewać zgodnie ze swoim naturalnym rytmem. Ten wciąż nieodkryty rejon kryje w sobie prawdziwe skarby. Unikalny mikroklimat, krystalicznie czyste źródła i przepiękne połoniny. To właśnie u stóp górskich zboczy uprawiana jest pszenica, z której powstaje OSTOYA.
Jedwabiście gładka, w unikatowej butelce
Smukła, matowa i niezwykle elegancka butelka wyróżnia się zaskakującą grafiką –
na wewnętrznej, tylnej ściance odwzorowany został wizerunek połonin. Ten zabieg sprawił,
że uzyskano efekt przestrzenności, a opakowanie charakteryzuje się designem na najwyższym poziomie. Na froncie umieszczono hasło „The Essence of Polish Nature”. W środku zaś zamknięty został wyjątkowy produkt, który z dumą można nazwać Polską Wódką.
„OSTOYA jest tworzona ze zboża pochodzącego z Bieszczad – jednego z najbardziej dziewiczych rejonów w Polsce. Cały proces jej powstawania odbywa się na terenie Polski. Efektem naszych prac jest niezwykle kremowa i łagodna wódka, którą cechuje aksamitna tekstura, słodycz i długi rozgrzewający finisz” – powiedziała Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager Prestige Vodkas.
OSTOYA dla tych, którzy cenią sobie autentyczność
OSTOYA dedykowana jest najbardziej wymagającym konsumentom, którzy znają i doceniają najwyższą jakość Polskich Wódek i chcą cieszyć się nią zarówno w domu, z przyjaciółmi, jak
i obdarować nią przyjaciół z zagranicy. OSTOYA, która czerpie z tego co w Polsce najlepsze – natury, zaprasza do świata, w którym można odetchnąć, złapać dystans i nabrać energii. To propozycja stworzona z myślą o ceniących autentyczność oraz przywiązujących szczególną uwagę do detali.
OSTOYA – 100% polska z międzynarodowymi sukcesami
Premiera nowej marki miała miejsce na początku marca. W wybranych sklepach są już dostępne warianty 0,5l oraz 0,7l, a także wariant prezentowy w ozdobnym kartonie. Od momentu premiery, OSTOYA otrzymała już srebrny medal podczas San Francisco World Spirits Competition – jednego
z najbardziej prestiżowych konkursów branżowych na świecie.
Więcej informacji na stronie: www.ostoyavodka.com
Nadesłał:
RC2
|
Komentarze (0)