Firma » Biznes

PEPSICO ZWYCIĘZCĄ BADANIA SATYSFAKCJI WSPÓŁPRACY WEDŁUG SIECI HANDLOWYCH W POLSCE

Firma PepsiCo drugi rok z rzędu może poszczycić się tym wysokim wyróżnieniem od swoich partnerów handlowych

Warszawa, 30 października 2017 r. – Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych[1].

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.

 „Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi” – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.

W badaniu FMCG, Core Benchmark Set,  PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych, wysokiej jakości  i sprawnej obsługi codziennych zamówień oraz wsparcia akcji specjalnych, a także jasnego komunikowania swojej strategii biznesowej.



[1] W badaniu firmy FMCG były oceniane przez następujące sieci handlowe: Auchan, Biedronka, Carrefour, Drogeria Hebe, Eurocash,  Intermarche, Makro C&C, Piotr i Paweł, Rossmann, Super-Pharm, Tesco, Transgourmet, Żabka.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Jarosław Soroczyński

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »