Firma » Biznes
PEPSICO ZWYCIĘZCĄ BADANIA SATYSFAKCJI WSPÓŁPRACY WEDŁUG SIECI HANDLOWYCH W POLSCE
Warszawa, 30 października 2017 r. – Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. W badaniu FMCG, typu Core Benchmark Set, zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 roku, dziewiętnastu znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez trzynaście głównych sieci handlowych[1].
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.
„Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi” – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.
W badaniu FMCG, Core Benchmark Set, PepsiCo uzyskało wiodącą lokatę m.in. pod względem optymalizacji oferty produktowej pod kątem danej kategorii, dostosowywania działań trade marketingowych i promocyjnych do potrzeb sieci handlowych, wysokiej jakości i sprawnej obsługi codziennych zamówień oraz wsparcia akcji specjalnych, a także jasnego komunikowania swojej strategii biznesowej.
[1] W badaniu firmy FMCG były oceniane przez następujące sieci handlowe: Auchan, Biedronka, Carrefour, Drogeria Hebe, Eurocash, Intermarche, Makro C&C, Piotr i Paweł, Rossmann, Super-Pharm, Tesco, Transgourmet, Żabka.
Nadesłał:
Jarosław Soroczyński
|
Komentarze (0)