Gospodarka » Żywność
PODŁADUJ BATERIE Z ROCKSTAR ENERGY DRINK!
Zobacz więcej zdjęć » |
Właśnie wystartowała ogólnopolska akcja samplingowa Rockstar Energy Drink skierowana do studentów, którzy wraz z początkiem jesieni i powrotem na uczelnie odczuwają spadek energii. Założenie akcji jest proste – Rockstar ładuje studenckie baterie i nie daje nikomu zasnąć na wykładach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
W ciągu miesiąca energetyczny team Rockstara odwiedzi ponad 20 uczelni w 10 największych miastach w Polsce m.in. w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu. Wystarczy znaleźć ekipę Rockstara na swojej uczelni, żeby dostać jedną ze 140 000 super-energetycznych puszek.
Poszukujących większych emocji marka będzie zachęcać do szukania na swoich wydziałach specjalnych maszyn vendingowych. Każdemu, kto zechce sprawdzić swój poziom energii gwarantujemy natychmiastowe podładowanie w postaci idealnie schłodzonej puszki Rockstara.
Główną platformą komunikacji jest profil Rockstara na Facebook’u, na którym marka na bieżąco informuje o kolejnych odwiedzanych uczelniach i konkursach dla najbardziej aktywnych fanów.
Akcja wspierana jest intensywną kampanią w Internecie oraz działaniami w mediach społecznościowych. Całość nagłaśnia też stacja radiowa RMF Maxxx, która codziennie na antenie sprawdza poziom energii studentów i pozostałych słuchaczy.
Więcej szczegółów nt. akcji „Podładuj Baterie z Rockstar Energy Drink” na Facebook’u: https://www.facebook.com/RockstarPoland.
Za wsparcie kampanii odpowiadają agencje Blueberry, OMD Media Direction oraz Questia.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych
i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Dodatkowych informacji udziala:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
Komentarze (0)