Technologie » Fotografia
"Pozytywy naszych miast" - wielki konkurs fotograficzny Alior Banku
Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs będzie wspierany kampanią promocyjną w Internecie. Patronami medialnymi konkursu są dziennik „Polska" oraz portal NaszeMiasto.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na portalu konkursowym, stworzonym wspólnie z agencją Artegence, pod adresem http://konkurs.aliorbank.pl, można odwiedzić stronę każdego z 66 miast, w których znajdują się placówki Alior Banku. Po zarejestrowaniu udziału w konkursie, każdy może opublikować zdjęcia swojego autorstwa w galerii, poświęconej jego miastu. Osoby, biorące udział w konkursie, mogą także oceniać i komentować zdjęcia innych uczestników.
Nagrody główne - 3 nowoczesne laptopy oraz 7 wysokiej klasy aparatów fotograficznych firmy Olympus - przyzna jury, które tworzą Helene Zaleski, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Alior Banku, Adam Iwański, uznany fotograf, Dariusz Kozdra, Strategic Planning Director w Agencji United PR, oraz pracownicy Departamentu Marketingu i PR Alior Banku. Zostanie także przyznane 66 nagród publiczności w postaci cyfrowych ramek na zdjęcia. Otrzymają je autorzy zdjęć, które uzyskają najlepsze oceny od pozostałych uczestników konkursu w każdym mieście.
Ponadto raz w tygodniu Alior Bank będzie publikować na stronie każdego miasta zdjęcie, prezentujące jakiś charakterystyczny obiekt w tej miejscowości - uczestnicy konkursu, którzy wskażą ten obiekt na mapie w najkrótszym czasie, otrzymają atrakcyjne nagrody.
Konkurs „Pozytywy naszych miast" stanowi kolejny istotny etap w tworzeniu społeczności Alior Banku. Kamieniem węgielnym był konkurs internetowy „Zbuduj z nami nowy bank!", przygotowany we współpracy z agencją Artegence, w którym Bank zaprosił przyszłych Klientów do wspólnego budowania banku. Wskazówki oraz sugestie 93 000 uczestników internetowej społeczności zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty i modelu obsługi Alior Banku. Liczba uczestników akcji czterokrotnie przekroczyła założenia. Aż 23 500 osób zdecydowało się w efekcie tej akcji na założenie konta osobistego w Alior Banku.
„Zależy nam, aby społeczność Alior Banku stale się rozwijała. Konkurs fotograficzny jest świetną okazją, aby zachęcić wszystkich naszych obecnych, jak i przyszłych klientów do aktywności. Dodatkowo dla wszystkich uczestników konkursu przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę produktową." - powiedział Łukasz Penszko, Menedżer ds. Promocji w Alior Banku, odpowiedzialny za konkurs.
Konkursowicze, którzy w trakcie trwania konkursu zdecydują się na założenie w Alior Banku Konta z lokatą nocną, nie zapłacą nie tylko za prowadzenie konta, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, ale także zostaną zwolnieni z opłaty za kartę debetową przez 12 miesięcy. Ci natomiast, którzy skorzystają z oferty karty kredytowej, otrzymają obniżone oprocentowanie oraz dodatkowo 100 zł na zakupy w prezencie.
Alior Bank jest polską spółką i podlega Komisji Nadzoru Finansowego. Depozyty gromadzone przez Klientów w Alior Banku są objęte poręczeniem Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. W perspektywie 3 lat Bank zamierza pozyskać od 2 do 4 % udziałów w rynku w zależności od segmentu oraz zdobyć zaufanie około miliona Klientów, osiągając rentowność już w trzecim roku działalności. W tym okresie bank otworzy 200 oddziałów, 400 agencji i 300 dodatkowych punktów sprzedaży. Bankiem kieruje trzyosobowy zarząd w składzie: Wojciech Sobieraj - prezes zarządu oraz dwóch wiceprezesów - Niels Lundorff i Cezary Smorszczewski. Skład zarządu zostanie rozszerzony o kolejne osoby na dalszym etapie rozwoju działalności banku. Radę Nadzorczą Alior Banku tworzą: Helene Zaleski - przewodnicząca Rady Nadzorczej, prof. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, prof. Marek Michalski, prof. Krzysztof Obłój i Michał Panowicz.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)