Technologie » Internet
Pro-Creation wykonała wizualizację bloga Dominika Kaznowskiego
Opiniotwórczy blog kaznowski.blox.pl otrzymał od agencji interaktywnej Pro Creation nową wizualizację i oskryptowanie. Blog poświęcony jest trendom i analizom e-marketingu, a jego autorem jest Dominik Kaznowski, jedna z głównych postaci polskiego rynku internetowego. Nowa kreacja została zaimplementowana na platformie blogowej Blox.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Możliwość stworzenia nowej wizualizacji bloga jednej z najbardziej rozpoznawalnych osób na polskim rynku internetowym to dla nas interesujące wyzwanie. Jednocześnie mogliśmy pokazać, że platforma blox.pl umożliwia wykorzystanie ciekawych projektów graficznych i zaawansowanych szablonów.” – powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu spółki Pro-Creation.
„Nie chciałbym robić z unowocześnienia wyglądu blogu jakiejś wielkiej sprawy. Jednak należy pamiętać, że dzisiaj profesjonalne blogi mają niejednokrotnie większy zasięg, a na pewno wpływ na opinie, niż internetowe media branżowe. A to narzuca na blogerów pewne wymagania.” – komentuje Dominik Kaznowski.
Dodatkowe informacje:
Dominik Kaznowski zajmuje się analizą polskiego rynku internetowego. Jest dyrektorem marketingu w Pionie Internet Agory S.A., przewodniczącym Rady Nadzorczej IAB Polska oraz wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej Polskich Badań Internetu. Laureat w plebiscycie „Człowiek roku polskiego internetu” oraz zdobywca nagród Golden Arrow, Kreatury i Fryderyka. Bada trendy w reklamie internetowej, rynku e–commerce i marketingu internetowego. Jest autorem kampanii promującej Internet „Internet też medium” oraz książki „Nowy Marketing w Internecie”. Na co dzień prowadzi blog kaznowski.blox.pl.
Pro-Creation jest nowoczesną agencją reklamową działającą na polu marketingu interaktywnego i nowych technologii internetowych. Już od ponad ośmiu lat projektuje i prowadzi zaawansowane projekty e-marketingowe, współtworząc dzięki nim sukcesy Klientów w Polsce oraz na rynkach Europy Zachodniej i USA. Głównymi klientami agencji są: Agora, AMS, Avans, Colgate-Palmolive, Hyundai, Makro Cash and Carry, US Pharmacia i Wilkinson Sword. Więcej na www.pro-creation.pl.
Komentarze (0)