Rozrywka i wypoczynek » Sport
ROCKSTAR OTWORZYŁ SEZON ROWEROWY WIDOWISKOWYMI ZAWODAMI DOWNMALL
Zobacz więcej zdjęć » |
120 tysięcy widzów, 95 zawodników z Polski i zagranicy oraz 10 godzin niezwykłych emocji – tak Rockstar przywitał wiosnę na widowiskowych pokazach ekstremalnej jazdy rowerowej w centrum handlowym Arkadia. Podczas eventu „Porusz Swoje Miasto” odbyły się spektakularne zawody downmall, czyli wyścigi na czas na rowerach po specjalnie przygotowanym torze. Trasa przejazdu biegła wzdłuż bocznych pasaży centrum, po schodach ruchomych i kończyła się wielkimi rampami w głównym holu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Najszybszy zawodnik na pokonanie trasy biegnącej przez całą galerię potrzebował zaledwie 34 sekundy. Zwycięzcą zawodów w kategorii downmall okazał się Gustaw Dądela. Oprócz zapierającego dech w piersiach przejazdu, widzowie mogli podziwiać też niesamowite bitwy na rowerowe sztuczki. Podczas zawodów freestyle MTB i BMX, składających się z wyczynowych skoków i akrobacji na rowerze kilkanaście metrów nad ziemią emocje sięgnęły zenitu. W kategorii MTB niezwyciężony okazał się Viktor Douhan ze Szwecji, natomiast w kategorii BMX na najwyższym stopniu podium stanął Bartłomiej Zięcina. Niezwykle widowiskowe tricki podbiły serca całej publiczności, która entuzjastycznie reagowała na przejazd każdego zawodnika.
„Start przed tak liczną publicznością to duża mobilizacja, więc dałem z siebie wszystko i zaprezentowałem najlepsze tricki. Mam nadzieję, że dostarczyłem wszystkim dużo wrażeń i pokazałem czym jest świat BMX” – powiedział Bartłomiej Zięcina, zwycięzca zawodów freestyle BMX.
Na wszystkich widzów zgromadzonych w CH Arkadia czekało mnóstwo atrakcji i niespodzianek. Specjalnie dla nich przygotowany został pumptrack, czyli rowerowy plac zabaw. Bardzo duże zainteresowanie wzbudził też symulator roweru ekstremalnego 3D, do którego ustawiały się kolejki rowerowych entuzjastów w każdym wieku. Uczestnicy mieli także okazję zdobyć autografy młodych wyczynowców. Ogromne emocje towarzyszyły do samego końca tej wiosennej imprezy!
Szczegółowe wyniki zawodów:
Kategoria downmall:
1. miejsce: Gustaw Dądela (Polska)
2. miejsce: Iegor Pryimachek (Ukraina)
3. miejsce: Mateusz Kostusiak (Polska)
Kategoria Best Trick MTB:
1. miejsce: Viktor Douhan (Szwecja)
2. miejsce: Tom Cardy (Wielka Brytania)
3. miejsce: Paweł Stachak (Polska)
Kategoria Best Trick BMX:
1. miejsce: Bartłomiej Zięcina (Polska)
2. miejsce: Marcin Oskiera (Polska)
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2014 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Komentarze (0)