Firma » Reklama
Ruszyła kampania nowych serków Danio Extra
Zobacz więcej zdjęć » |
Najnowsza akcja promocyjna nowych wariantów Danio Extra jest jedną z najbardziej kreatywnych i innowacyjnych, wykorzystujących połączenie działań digitalowych ze światem realnym, marketingu wirusowego oraz działań Public Relations. Po raz pierwszy zaangażowano też do kampanii blogerki modowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania Danio Extra to ciąg zaskakujących wydarzeń, w których fikcyjna postać złośliwego żółtego pluszaka wejdzie do rzeczywistego świata, powodując zamieszanie w polskiej blogosferze. Działania zapoczątkowało porwanie Julii Kuczyńskiej, autorki bloga Maffashion, którego sprawcą okazał się Mały Głód, bohater spotów reklamowych Danio. Chwilę później zniknęły dwie kolejne blogerki – Cajmel i Honey. Porywacz przedstawił swoje żądania w których uzasadnił swoje postępowanie chęcią wstrzymania produkcji reklamy Danio EXTRA. Jej główną bohaterką miała zostać właśnie Maffashion.
Historia będzie miała zaskakujący przebieg, przeplatać ją będą działania angażujące internautów i fanów strony www.głodomaniacy.pl – czekają na nich nagrody w ciekawych konkursach.
Kreację kampanii przygotowała agencja VML Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast za działania PR - agencja ATW Communications, a agencja Marketing House zajmuje się obsługą akcji w ramach programu Głodomaniacy.
Nadesłał:
Grzes33
|
Komentarze (0)