Rozrywka » Prezenty
Ruszyła ogólnopolska akcja konsumencka „Wiosna pachnąca nagrodami”
Kupując produkty marek Kokosal, E, Luksja i Carex można wziąć udział w ogólnopolskim konkursie. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody, a w sklepach specjalnie przygotowane ekspozycje produktów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić 3 dowolnie wybrane produkty marek: E, Kokosal, Luksja (bez mydeł w kostce), Carex w dowolnym sklepie w Polsce. Następnie należy zarejestrować paragon na stronie www.wiosnapachnaca.pl lub przez sms i dokończyć zdanie „Wiosna pachnie jak…”. Do zakończenia konkursu należy zachować paragon.
Do wygrania 10 wycieczek, co 10 dni, o wartości 10 tyś złotych (Voucher biura podróży ITAKA o wartości 10 000zł + podatek). Dodatkowo codziennie, przez 100 dni, będą losowane trzy zestawy produktów biorących udział w akcji, o wartości 50 złotych.
Oprócz konkursu ogólnopolskiego będą prowadzone akcje w lokalnych sieciach na terenie całej Polski. Po zakupie 3 produktów i dokończeniu zdania „Wiosna pachnie jak…” konsumenci będą poproszeni o wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny, znajdującej się na terenie sklepu. Kupony wezmą udział w losowaniu bonów o wartości 750zł na zakup sprzętu AGD w sieci sklepów MixElectronics.
„Rozpoczęty w lutym konkurs „Wiosna pachnąca nagrodami” to jeden z elementów kampanii wizerunkowej marek Kokosal, E, Luksja i Carex. We wszystkich naszych działaniach staramy się wychodzić klientom naprzeciwko. Pomagamy nie tylko w codziennym życiu, dostarczając wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, ale również realizujemy marzenia, np. o rodzinnych wakacjach”.– mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu
i Rozwoju Produktu PZ Cussons Polska S.A.
Regulamin i informacje o akcji, i konkursie dostępne są na stronie www.wiosnapachnaca.pl , w gazetkach promocyjnych sklepów partnerskich oraz na plakatach informacyjnych i LCD umieszczonych na terenie sklepów w trakcie trwania promocji.
Nadesłał:
agencja21
|
Komentarze (0)