Technologie » Komputery
Serena Software udostępnia narzędzia do tworzenia mashupów biznesowych
Firma Serena Software reprezentowana w Polsce przez CompFort Meridian Polska wprowadziła na rynek rozwiązanie do obsługi mashupów biznesowych, dzięki któremu firmy mogą szybciej tworzyć i wdrażać proste aplikacje rozwiązujące codzienne problemy biznesowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od września ub.r. ponad 1400 twórców mashupów z ponad 50 krajów oceniało wersję testową systemu Serena® Mashup ComposerTM i z niecierpliwością czekało na udostępnienie finalnej wersji.
„Biznesowe mashupy stały się już rzeczywistością i na dobre wpiszą się w nasz krajobraz" - powiedział René Bonvanie, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu w firmie Serena. „Wprowadzając mashupy biznesowe, oferujemy skuteczną metodę zrealizowania innowacyjnych pomysłów, które istnieją na każdym poziomie, w każdym dziale organizacji, a także wykorzystania ich do zwiększenia produktywności firmy."
Na miejsca, gotowi, robimy mashup
Najpierw twórcy mashupów korzystają z aplikacji Serena Mashup Computer, czyli wizualnego narzędzia do projektowania, pozwalającego po prostu wskazywać i klikać poszczególne elementy, żeby połączyć aplikacje i zautomatyzować procesy biznesowe, np. zatwierdzanie rabatów handlowych. Nie trzeba w tym celu pisać ani jednej linii kodu. Następnie jedno kliknięcie wystarczy, aby wysłać taki mashup na Serena Mashup Server, czyli korporacyjnej klasy serwer zajmujący się wykonywaniem mashupów biznesowych, zapewniający wysoką niezawodność, bezpieczeństwo, zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi regulacjami w IT.
Mashupy na zawołanie
Chcąc zachęcić firmy do korzystania z mashupów biznesowych, Serena będzie oferować zestaw 13 darmowych, domyślnie skonfigurowanych modułów, które można wdrożyć natychmiast w celu usprawnienia niektórych prostych, ale czasochłonnych procesów we współczesnych firmach.
Przykładowo, gdy pracownik chce poprosić o urlop lub zatwierdzenie wyjazdu, zwykle konieczna jest wymiana kilku emaili, a w najgorszym wypadku - osobista wizyta u kolejnych kierowników w celu zebrania podpisów. Dlaczego nie zautomatyzować tego procesu za pomocą odpowiedniego mashupa, który połączy niezbędne osoby i systemy?
Gotowe mashupy automatyzują typowe procesy biznesowe i informatyczne, m.in.: wnioski urlopowe, wprowadzanie pracownika do firmy, zatwierdzanie rabatów handlowych, sprawne zarządzanie projektami, przekazywanie próśb o wsparcie na kolejne szczeble czy żądania zmian informatycznych.
Ponadto mashupy biznesowe łączą treści i procesy z wielu różnych systemów korzystając ze zgodnych ze standardami branżowymi interfejsów SOA i Web Services. Dzięki temu możliwa jest szybka rozbudowa funkcjonalności istniejących aplikacji. Praktycznie każdy współczesny system może stać się częścią mashupu. Dotyczy to rozwiązań takich firm jak: Salesforce.com, Siebel, Microsoft Sharepoint, BMC Remedy, HP Mercury i wielu innych.
Ceny i dostępność
Odchodząc od tradycyjnych modeli wyceniania aplikacji, Serena uważa, że narzędzia do budowy biznesowych mashupów powinny być darmowe. Aplikacja Serena Mashup Composer łącznie z usługami i wsparciem będzie dostępna za darmo. Zestaw gotowych mashupów biznesowych zbudowanych przez Serenę również będzie oferowany bezpłatnie. Przedstawiciele handlowi Serena udzielają informacji o kosztach działającego u klienta serwera Mashup Server.
Chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów Serena uruchomiła również dzisiaj projekt MashupTV.
Informacje o Serena Software
Serena Software jest wiodącą, globalną, niezależną firmą programistyczną, koncentrującą się na zagadnieniach mashupów biznesowych oraz zarządzaniu cyklem życia aplikacji (ALM). Z rozwiązań Serena korzysta ponad 15 tys. organizacji na całym świecie, w tym 96 firm z listy Fortune 100, stosując je do automatyzacji procesu rozwoju aplikacji i efektywnego zarządzania portfelem swoich systemów IT. Siedziba główna Serena znajduje się w San Mateo w Kalifornii, a oddziały w innych częściach USA, w Europie i w regionie Azji oraz Pacyfiku. Więcej informacji na temat rozwiązań i usług Serena znaleźć można na stronie www.serena.com.
Informacje o CompFort Meridian Polska
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o. jest dostawcą rozwiązań do zarządzania systemami informatycznymi, gwarantujących najwyższy poziom bezpieczeństwa, dostępności i wydajności. Firma działa na rynku polskim od 1 stycznia 1990 r. i zatrudnia ponad 110 osób. W roku 2005 obroty firmy wyniosły około 90 milionów złotych. CompFort Meridian Polska jest wyłącznym dystrybutorem BMC Software, ma status Platinum Partner firmy Symantec, jest autoryzowanym przedstawicielem Check Point Juniper Networks, RSA Security, Serena Software, korzysta z produktów firm SafeStone, Information Builders, iWay Software. Firma jest autoryzowanym partnerem IBM w zakresie systemów zSeries oraz DB2 (Solution Provider).
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)