Firma » Biznes

Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?

Trudny klient nadchodzi! Jak go obsłużyć?
Zobacz więcej zdjęć »
Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Dzięki szkoleniu Obsługa Trudnego Klienta prowadzonego w ramach marki Dofinansowane Szkolenia Otwarte, uczestnicy wiedzą już jak postępować i usatysfakcjonować klienta, który jest wymagający lub po prostu niemiły.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pani Dorota Dańczak- Król zaprezentowała sposoby działania oraz zorganizowała ćwiczenia z wykorzystaniem nowej wiedzy dotyczącej podejścia do tego typu problemów. Profesjonalizm, wiedza oraz zaprezentowane techniki zsumowały się na ocenę 4,83 , którą otrzymała Pani trener. Szkolenie odbyło się 23.11.2011.

Wybrane wypowiedzi uczestników:

„Osoba o dużej wiedzy merytorycznej, potrafiąca przekazać ją w jasny i przejrzysty sposób.
Informacje przydatne w pracy, interesujące techniki radzenia sobie z klientem trudnym.
Profesjonalizm, odp. na trudne pytania.
Profesjonalne przygotowanie.”

Uczestnikom życzymy sukcesów, a trenerowi serdecznie gratulujemy!



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Dawid Martynowski

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »