Motoryzacja » Samochody
Volkswagen numerem 1 w badaniu satysfakcji klientów Gold Standard
Badania satysfakcji klientów są przeprowadzane od kilkudziesięciu lat w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Powstałe raporty są cennym źródłem informacji dla producentów o pozycji jego produktów i usług na rynku. Gold Standard jest niezależnym, certyfikowanym badaniem satysfakcji klientów przeprowadzonym przez TNS OBOP.
W 2008 roku badano produkty uszeregowane w 31 kategoriach. Jedną z nich były Samochody.
Podczas wyboru najbardziej satysfakcjonującej marki pod uwagę brane były następujące parametry: niezawodność (bezawaryjność), bezpieczeństwo, koszty związane z utrzymaniem pojazdu, właściwości jezdne, design oraz elementy wyposażenia. Klienci oceniali każdą cechę, przyznając punkty od 1 do 10. Volkswagen zwyciężył zdobywając w dwóch kategoriach maksymalne oceny „pełna satysfakcja", a w pozostałych trzech - noty „powyżej oczekiwań".
„Troska o zadowolenie Klientów jest dla nas bardzo ważna." - powiedział T. Tonder, Volkswagen PR Manager. „Klienci stają się coraz bardziej wymagający. Oczekują czegoś więcej, niż niezawodnego produktu, mianowicie wysokiego poziomu obsługi, dodatkowych usług podczas zakupu i podczas użytkowania samochodu. Bardzo nas cieszy zwycięstwo w rankingu Gold Standard. Oznacza to, że Volkswagen w pełni spełnia oczekiwania klientów, a nasze starania przynoszą zamierzony efekt. Zadowolony klient na pewno ponownie odwiedzi salon Volkswagena, a co więcej - podzieli się swym zadowoleniem z innymi."
Komentarze (0)