Motoryzacja » Samochody
Volkswagen Polo Challenge - gra z udziałem Nowego Polo
Zobacz więcej zdjęć » |
W specjalnej grze prowadzenie samochodu odbywa się na czas, na tle różnych miast. W ten sposób, krótko po światowej premierze w Genewie, można osobiście przetestować nowego Volkswagena Polo - sterując nim za pomocą ekranu dotykowego swojego iPhone'a lub iPoda.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Volkswagen Polo został po raz pierwszy przedstawiony całemu światu na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Genewie, 3 marca br. Równolegle do tej premiery, w Apple App Store pojawiła się gra z jego udziałem. W ciągu zaledwie dwóch tygodni gra znalazła się na pierwszym miejscu na liście najczęstszych pobrań aż w 39 krajach. Także w Stanach Zjednoczonych nie schodzi z listy Top 10.
W ten sposób, marka Volkswagen pokazuje umiejętne wykorzystywanie wszelkich dostępnych środków przekazu marketingowego i nośników reklamowych. Poza reklamami drukowanymi w prasie, spotami radiowymi i telewizyjnymi, Volkswagen korzysta z najnowocześniejszych kanałów komunikacji: z internetu i telefonii komórkowej. Liczba 1.4 mln pobrań potwierdza, że to słuszny kierunek. Efektowność marketingu wiralnego, dzięki któremu informacja o nowej grze rozeszła się w błyskawicznym tempie, zdecydowanie przeszła oczekiwania.
Jednocześnie pokazuje to ogromny potencjał, który można wykorzystać do nawiązania nowych relacji z młodymi konsumentami o motoryzacyjnych zainteresowaniach.
Volkswagen Polo Challenge to interaktywna gra- wyścig, który cechuje wyśmienita jakość 3D. 8 tras do wyboru i precyzyjnie dopracowane szczegóły graficzne zachwycają każdego miłośnika gier tego typu.
Nową grę Volkswagen Polo Challenge można bezpłatnie pobrać ze strony App Store. Do pobrania gry wymagane jest posiadanie programu QuickTime.
Komentarze (0)