Firma » Reklama

Wakacyjna Jazda z Ubisoft po raz drugi

Wakacyjna Jazda z Ubisoft po raz drugi
Zobacz więcej zdjęć »
Pomiędzy 27 czerwca i 30 sierpnia, Ubisoft uruchamia kampanię marketingową pod hasłem „Wakacyjna Jazda z Ubisoft”, proponując mnóstwo swoich gier taniej o 30 lub 50 procent.

W ubiegłym roku promocja cieszyła się dużym zainteresowaniem graczy. Również w tym roku chcemy wyjść im naprzeciw. Na okres wakacji obniżyliśmy ceny wielu tytułów, także tych, które niedawno miały premierę. W ofercie pojawi się polska wersja gry Assassin's Creed na konsole PS3 i XBOX360 w cenie 169,90. Polska obsada tej hitowej produkcji składa się z gwiazd rangi Borysa Szyca, Daniela Olbrychskiego, czy Krzysztofa Kowalewskiego - mówi Rafal Adasiak, PR&Marketing Executive Ubisoft na Europę Wschodnią. Nasza oferta pozwoli uzupełnić kolekcje największym zapaleńcom korzystającym z różnych platform, a bardzo przystępne ceny umożliwią poznanie świata gier nowym użytkownikom, którzy w wakacje mają więcej czasu, by poświęcić go na przyjemności - dodaje Adasiak.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tytuły objęte promocją zostana oznaczone kolorowymi naklejkami z informacją o rabacie. W akcję włączą się wszyscy dystrybutorzy produktów Ubisoft w Polsce - CD Projekt, Cenega oraz LEM, a gry w promocyjnych cenach będą dostępne w większych sieciach handlowych na terenie całego kraju.

Poza polską wersją Assassin's Creed, Wakacyjna Jazda oferuje - obok innych rarytasów - popularne tytuły sygnowane przez Toma Clancy'ego, gry z serii Prince of Persia, a także te oparte na znanych produkcjach telewizyjnych i filmowych, jak CSI, LOST, czy Beowulf.

Reklamy kampanii pojawią się w specjalistycznych miesięcznikach poświęconych grom i komputerom (CD Action, Click!), w portalu Onet.pl oraz na antenie RMF Maxxx.

O firmie Ubisoft:

Ubisoft jest jednym z największych producentów, wydawców oraz dystrybutorów interaktywnych produktów rozrywkowych w skali światowej. To firma, która rozwinęła się znacząco poprzez zróżnicowany i szeroki wachlarz produktów i partnerstw. Ubisoft posiada obecnie biura w 22 krajach i oferuje swoje produkty w ponad 50 państwach na całym świecie. Celem firmy jest wyznaczanie kierunku w branży produkcji gier, dostarczając użytkownikom produkty na najwyższym poziomie. W roku finansowym 2006-2007 Ubisoft wygenerował sprzedaż na poziomie 680 milionów euro. Więcej o Ubisoft na www.ubisoftgroup.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »