Motoryzacja » Samochody

Warsztaty samochodowe najeżdżają internet

Warsztaty samochodowe najeżdżają internet
Zobacz więcej zdjęć »
Mechanicy samochodowi masowo wchodzą ze swoim biznesem do sieci. W polskim internecie można znaleźć ponad 6 tysięcy stron, na których umieszczane są ogłoszenia motoryzacyjne. Ich istnienie sprzyja zarówno przedsiębiorcom, jak i ich klientom.

Według danych GUS, w Polsce mamy ponad 20 milionów samochodów. Nie dziwi więc fakt, że zapotrzebowanie na wszelkiego rodzaju usługi motoryzacyjne jest bardzo duże - Najwyższa Izba Kontroli wskazuje liczbę zarejestrowanych stacji kontroli pojazdów na ponad 3,5 tysiąca. Ludzie przy wyborze warsztatu samochodowego kierują się, zazwyczaj, jego położeniem, ceną i jakością usług oraz opinią znajomych. Ogłoszenia motoryzacyjne znaleźć można również w codziennej prasie, czy w telegazecie. Rozwiązania te odchodzą powoli do przeszłości, ponieważ ich wiarygodność i przystępność są bardzo ograniczone.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tymczasem, w internecie pojawia się coraz więcej serwisów zajmujących się publikacją ogłoszeń motoryzacyjnych. W katalogu portalu Onet.pl można znaleźć ich ponad 6 tysięcy, a portal Wp.pl posiada ich niemal 7 tysięcy. Można znaleźć na nich oferty, między innymi, przeglądów samochodów, handlu częściami zamiennymi i oryginalnymi, tuningu, złomowania pojazdów, usług blacharskich, lakierniczych, myjni samochodowych i wiele więcej. Praktycznie każda działalność związana z branżą motoryzacyjną reklamowana jest obecnie w sieci.

Internet jest potężnym narzędziem, dzięki któremu można zaprezentować szerszym gremiom świadczone przez siebie usługi.  Ogromna ilość stron internetowych z ogłoszeniami oraz ich, często, kiepska jakość nie są specjalnie pomocne dla szukających czegoś dla siebie kierowców. Warto zapoznać się z serwisami, które wyspecjalizowały się w publikacji ogłoszeń motoryzacyjnych.

-Strony internetowe z ogłoszeniami dają znacznie więcej możliwości niż tradycyjne media, w których można je znaleźć, czy nawet strony poszczególnych firm z branży. Ogłoszenie nie ogranicza się już do podania adresu, nazwy serwisu i numeru kontaktowego. Można wyszukać usług dla konkretnej marki, modelu, rocznika samochodu w odpowiedniej lokalizacji i cenie. Kierowca ma wreszcie dostępne wszystkie dane, które może porównać, dzięki czemu zaoszczędzi nie tylko pieniądze, ale i czas – komentuje Marek Biela, założyciel portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi, Autosluga.pl.

Stereotyp mechanika, znany z czasów PRL, praktycznie całkowicie już zanikł. Warunkiem przetrwania na rynku jest zdobycie i utrzymanie przy sobie klientów, o których przedsiębiorcy w branży motoryzacyjnej muszą starać się podobnie jak przedstawiciele innych branż. Wyjście warsztatów samochodowych z promocją do Internetu korzystne jest nie tylko dla nich samych, ale również dla klientów. Z większym i łatwiejszym wyborem wiąże się również oszczędność czasu i pieniędzy. Duża dostępność informacji wymusza także na właścicielach warsztatów samochodowych podnoszenie standardów pracy i obsługi Klienta.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

katal

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »