Technologie » Internet
Wirtualny Doradca Stanusch Technologies na trzech witrynach w sieci
Wydawnictwo AdPress wykorzysta Wirtualnego Doradcę do szerzenia wiedzy marketingowej. Stworzony przez Stanusch Technologies chatterbot zostanie wyposażony w gigantyczną bazę informacji na temat współczesnego marketingu oraz badań marketingowych. Obejmować ona będzie ponad 2 tys. faktów, definicji oraz przykładów ze świata marketingu. Wirtualny Doradca pojawi się na portalu Brief.pl, gdzie oprócz odpowiedzi w języku naturalnym dotyczących merytorycznych tematów, będzie informował odwiedzających o czasopiśmie, a także zindeksuje zasoby strony internetowej. Użytkownicy internetu otrzymają nowoczesne narzędzie, za pomocą którego uzyskają dostęp do wartościowych wiadomości dotyczących marketingu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Realizowany dla firmy Migut Media Wirtualny Doradca jest pierwszym polskim chatterbotem stworzonym w technologii serwera ontologii. Oznacza to, że będzie potrafił kojarzyć pewne fakty i samodzielnie odpowiadać na pytania, które nie są wpisane w program komputerowy sterujący wirtualną postacią. Baza wiedzy chatterbota będzie obejmowała dane zawarte w Raporcie Teleinfo 1000 oraz magazynie IT Reseller. Dzięki zainstalowaniu Wirtualnego Doradcy, odwiedzający witryny czasopism Migut Media będą mogli w języku naturalnym zapytać o szczegółowe informacje dotyczące największych firm branży IT.
IPM jest specjalistycznym wydawnictwem, w którego portfolio znajduje się obecnie sześć magazynów branżowych oraz cztery serwisy internetowe dla sektora B2B. Firma wykorzysta semantyczną wyszukiwarkę internetową Wirtualnego Doradcy, która będzie stale przeszukiwała zasoby vortali i stanie się nawigatorem po ich treści. Ponadto chatterbot będzie posiadał wiedzę na temat samego wydawnictwa i jego oferty.
Wirtualny Doradca (chatterbot) to program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Chatterbota umieszcza się na serwisach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot wyposażony jest również w syntezę mowy oraz nowatorską technikę animacji ruchów twarzy, dostosowaną do dźwięku wypowiedzi. Dodatkową cechą wyróżniającą produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).
Nadesłał:
Front PR
|
Komentarze (0)