Społeczeństwo » Społeczeństwo
WYZWANIE SMAKU PEPSI ZNÓW BĘDZIE RZĄDZIĆ LATEM!
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, 9 czerwca 2017 r. – Letnie miesiące w całej Polsce upłyną pod znakiem Wyzwania Smaku! Od dziś rusza kolejna edycja legendarnej kampanii Pepsi, w której konsumenci, świetnie się bawiąc, zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej zabawy będzie w tym roku zachęcał przebojowy prezenter telewizyjny Filip Chajzer. Wyzwanie Smaku będzie można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go ze smakiem innego napoju typu cola bez cukru.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Na czym polega Wyzwanie Smaku?
Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.
„Nie możemy się już doczekać kolejnej edycji Wyzwania Smaku Pepsi oraz współpracy z Filipem Chajzerem, który będzie sprawdzał, co Polakom smakuje bardziej: Pepsi czy inna cola. Przez całe wakacje Wyzwanie Smaku Pepsi będzie można spotkać na jednej z polskich plaż. Szczegóły już wkrótce! – zachęca Małgorzata Sałapatek, Brand Manager Pepsi.
Wyjątkowy ambasador akcji
W tym roku do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączy popularny reporter Filip Chajzer, który pomoże sprawdzić Wasze smakowe preferencje. Dziennikarz będzie Wam towarzyszyć nad morzem na specjalnej Plaży Pepsi. Filip gwarantuje świetną zabawę, pozytywne emocje i zaprasza wszystkich do podjęcia Wyzwania Smaku 2017! Będziecie mogli też zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by świetnie się bawić w gronie znajomych. Być może to właśnie Wasze miasto odwiedzi Filip Chajzer.
Specjalnie dla Was zadaliśmy mu kilka pytań związanych z tą akcją:
1. Dlaczego zostałeś ambasadorem tegorocznej akcji Wyzwanie Smaku?
Wyzwanie Smaku to kultowa akcja, która kojarzy się z wakacjami i świetnie spędzonym czasem w gronie przyjaciół.
2. Rzeczywiście, Wyzwanie Smaku to już kultowe wydarzenie w Polsce i na świecie. Dlaczego Twoim zdaniem warto wziąć udział w tej akcji?Bo dzięki Wyzwaniu Smaku Pepsi będziecie mogli sprawdzić, który napój typu cola bardziej Wam smakuje, świetnie się przy tym bawiąc przy dobrej muzyce w gronie znajomych. Kto wie, może Wasz wybór zaskoczy Was samych!
3. Jak będziesz zachęcał uczestników do wzięcia udziału w akcji?
Jestem przekonany, że nikogo specjalnie nie trzeba będzie zachęcać. Jedyną barierą może być odległość, dlatego właśnie zamierzamy dać uczestnikom możliwość wyboru miasta w Polsce, do którego przyjedziemy z Wyzwaniem Smaku. Szczegóły już niebawem.
4. Czy sam brałeś kiedyś udział w Wyzwaniu Smaku? A jeśli nie, to czy spróbujesz w tym roku?
W zeszłym roku brałem udział w Wyzwaniu Smaku jako uczestnik, a w tym roku to ja będę sprawdzał wybory Polaków. Zapraszam do wspólnej świetnej zabawy.
- Kogo chciałbyś zaprosić do podjęcia Wyzwania Smaku?
Zapraszam wszystkich tych, którzy chcą przeżyć niezapomniane chwile i zadecydować, który napój smakuje im bardziej!
W tym roku czeka Was coś nowego
Teraz możecie cieszyć się maksymalnym smakiem Pepsi, która nie zawiera cukru. Tego lata do zabawy przyłącza się także zupełnie nowa Pepsi bez kalorii! Oznacza to, że w ramach Wyzwania Smaku będzie można porównać jej smak z innym napojem typu cola bez kalorii. Chcecie wiedzieć więcej? Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie lub regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl.
Nadesłał:
Jarosław Soroczyński
|
Komentarze (0)