Firma » Praca
Wzmocnienia zespołu Euro RSCG Digital
Zobacz więcej zdjęć » |
Szymon Szymański, który również wzmocnił szeregi Euro RSCG Digital, jako Production Manager, objął pieczę nad teamem zajmującym się częścią produkcyjną powstających w agencji kampanii e-marketingowych, także tych, tworzonych we współpracy z Euro RSCG Marketing House.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowi pracownicy Euro RSCG Digital to kolejne wzmocnienie dla naszej agencji. Ich doświadczenie w obszarze interactive, znajomość najnowszych narzędzi i praca dla największych na rynku marek to dla nas i naszych klientów pewność efektywnej i najwyższej jakości współpracy. Dodatkowo za sprawą dołączenia do agencji Szymona Szymańskiego, który odpowiada za produkcję wspólnych projektów Euro RSCG Digital i Euro RSCG Marketing House dalszemu umocnieniu uległy kompetencje e-marketingowe w Grupie Euro RSCG Poland - powiedział dyrektor zarządzający Euro RSCG Digital, Maciej Gontarz.
Marcin Grochowski związany jest z branżą marketingową, a w szczególności interactive od niemal 15 lat. W tym czasie pracował m.in. w firmie marketingu bezpośredniego Bakker Polska, agencji interaktywnej Artegence oraz Hypermedia. Marcin zaangażowany był w projekty dla wielu klientów i marek, m.in.: Alianz, Bank BPH, Bank BZWBK, Bank PKO BP, Commercial Union, Danone, ITI, Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, czy PGNiG S.A.
Szymon Szymańskiod od marca 2007 związany był z agencją Tribal DDB Warszawa. Wcześniej pracował m.in. w Fenn Computers i Connect. Wśród marek, dla których realizował projekty były: AG Neovo, Airwaves, Leroy Merlin, Lipton, McDonald's, Pilsner Urquell, Plusssz, Tata Motors, Toshiba, Tyskie.
Euro RSCG Digital powstała w maju br., po przejęciu 100% udziałów w agencji Digital One przez Grupę Euro RSCG Poland.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)