Firma » Reklama
Zmiany w mail-media
W ramach domu mediowego mail-media zostały utworzone dwa działy – jeden obsługujący klientów bezpośrednich, drugi agencyjnych (domy mediowe, agencje interaktywne i agencje reklamowe). „Taki podział pozwoli nam na bardziej efektywną obsługę oraz dostosowanie się do indywidualnych potrzeb obu grup” - mówi Jarosław Nowak, brand manager mail-media.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W październiku do zespołu mail-media dołączyła Milena Stańczak i objęła stanowisko junior on-line media planner. Stańczak jest absolwentką socjologii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Karierę zawodową rozpoczęła na stanowisku młodszego analityka w firmie MERCER Human Resource Consulting. Przez ostatnie lata współpracowała z lifestyle’owym magazynem TRENDY art of living, gdzie odpowiadała za marketing, traffic oraz komunikację on-line.
O firmie:
Mail-media jest pierwszym e-mailingowym domem mediowym na polskim rynku. Oprócz kampanii e-mailingowych, mail-media realizuje dla klientów kampanie PPC w wyszukiwarkach i platformach społecznościowych, a także oferuje działania z zakresu performance marketingu. Mail-media należy do grupy kapitałowej SARE SA, lidera e-mail marketingu w Polsce. W swoich kampaniach wykorzystuje know-how i technologię SARE do optymalizacji kampanii e-mail marketingowych. W chwili obecnej mail-media posiada w swojej ofercie bazy e-mailingowe ponadwww.mail-media.pl, https://www.facebook.com/mailmedia
Kontakt dla mediów:
Agata Górnicka, Triple PR
ul. Leszno 8 lok. 28, 01-192 Warszawa
22 216 54 20
agata.gornicka@triplepr.pl, www.triplepr.pl
Nadesłał:
nina.biadun@triplepr.pl
|
Komentarze (0)