Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Aplikacja dla pacjentów Diaverum
Od niedawna pacjenci placówek Diaverum mają możliwość skorzystania z aplikacji, która została stworzona, aby wzmocnić komunikację personelu z pacjentem oraz zwiększyć zaangażowanie pacjenta w zdrowie i proces leczenia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jest to jeden z kilku sposobów, którymi Diaverum zachęca pacjentów do aktywnej współpracy oraz podkreśla rolę samoopieki oraz samoobserwacji. Pacjenci mogą wprowadzać do aplikacji dane dotyczące swojego stanu zdrowia oraz oceny jakości życia, na które otrzymają informację zwrotną dotyczącą dalszego postępowania. Do korzystania z aplikacji zachęca także aktualna sytuacja epidemiologiczna. Pacjent ma możliwość zapoznania się ze swoimi wynikami leczenia oraz zabiegów, bez potrzeby osobistego kontaktu, niezależnie od pory dnia.
Początkowo aplikacja zawierała jedynie moduł umożliwiający przeprowadzenie wstępnej oceny czynników ryzyka zakażenia COVID-19, ale wraz ze zmieniającymi się potrzebami - Diaverum rozszerzyło funkcjonalność aplikacji d.CARE o moduł zawierający informacje dotyczące wyników leczenia, badań laboratoryjnych oraz zleconych leków.
Aplikacja umożliwia dostęp zarówno do danych bieżących jak i historycznych w zakresie wartości ciśnienia tętniczego, tętna, masy ciała przed i po dializie, ubytku masy ciała, wyników Kt/V, czy temperatury ciała. W aplikacji można uzyskać także dostęp do wyników laboratoryjnych: poziomu/stężenia: hemoglobiny, albuminy, HbA1c, wapna, fosforanów, potasu czy PTH.
Diaverum zamierza rozwijać funkcjonalności tej aplikacji, aby pacjenci zyskali kompleksowy dostęp do informacji o przebiegu leczenia, mogli otrzymywać przypomnienia o wizytach lekarskich, czy godzinach przyjmowania leków oraz monitorowaniu samopoczucia.
Jest to wygodne i funkcjonalne rozwiązanie, które w znaczny sposób wpływa na komfort zdrowotny pacjenta, jego zadowolenie oraz wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa. Obserwując trend cyfryzacji i coraz większą dostępność do smartfonów oraz internetu - zdrowotne aplikacje mobilne będą odgrywać istotną rolę w życiu pacjentów, a bariera wieku ma coraz mniejsze znaczenie w ich popularyzacji.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)