Technologie » Komputery
Brother Polska z ITBC Communication
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.
Od początku kwietnia 2013 r. ITBC Communication obsługuje firmę Brother Polska – producenta urządzeń drukujących i rozwiązań do zarządzania dokumentami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań zarówno z obszaru PR korporacyjnego, jak i PR produktowego.
„Chcieliśmy powierzyć nasz wizerunek stabilnemu i zaufanemu partnerowi biznesowemu. Wyróżnikiem agencji ITBC Communication było dla nas jej doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów z obszaru IT. Decyzja o nawiązaniu współpracy z ITBC Communication była tym łatwiejsza, że zintegrowana wizja zaproponowanych działań komunikacyjnych ściśle odpowiada naszym potrzebom” – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
„Nasze doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu działań komunikacyjnych dla firm z branży IT, przekłada się na dobrą znajomość rynku oraz mediów. Umiejętność proponowania i wdrażania efektywnych rozwiązań zawsze była wysoko oceniana przez naszych klientów. Nawiązanie współpracy z Brother Polska postrzegam jako potwierdzenie naszych kompetencji” – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zespołu Nowych Technologii w ITBC Communication.
Ze strony ITBC Communication za projekt odpowiadają Bartłomiej Pasternak oraz Paweł Radzimski.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
ITBC_Com
|
Komentarze (0)