Firma » Reklama

Copywriting nie zawsze dobry

Copywriting nie zawsze dobry
Zobacz więcej zdjęć »
Wolność dostępu do nieskrępowanej informacji zaczyna być zagrożona w obliczu świata biznesu i marketingu. Nigdy nie będziemy mieć pewności, czy strona internetowa, na którą przypadkiem trafiliśmy, nie jest produktem wyspecjalizowanej firmy marketingowej.

Publikowanie tekstów o wysokiej jakości merytorycznej jest właściwe z kilku powodów. Przede wszystkim, u źródeł Internetu stoi idea łatwego i szybkiego dostępu do informacji. Informacji obiektywnej, niezależnej i wolnej od cenzury. Jeśli tworzymy tekst z zamiarem umieszczenia go w Internecie, musimy pamiętać, że dostęp do niego będzie miał teoretycznie każdy Internauta. Być może, nierzetelne informacje przez nas umieszczone mogą być przyczynkiem większych nieporozumień i porażek obcych ludzi.

Podobny mechanizm zagrożenia informacją zadziałał całkiem niedawno, gdy Google opublikowało starą informację o bankructwie jednej z firm lotniczych. Na skutki nie trzeba było długo czekać; w kilka godzin ceny akcji dużego przedsiębiorstwa spadły czterokrotnie. Jak zatem widzimy, ciąży na nas odpowiedzialność za publikowane treści.

Rzetelność tworzenia stron z atrakcyjną treścią spotyka się z grubym murem w postaci reklamy. Powszechność reklamy w naszym otoczeniu jest wiele większa niż nam się wydaje. Obecnie, nowy produkt wprowadzany na rynek reklamowany jest w nieco inny sposób niż kiedyś. Reklama w TV czy prasie, pomimo swojego szerokiego zasięgu, nie zadziała tak skutecznie jak opinie innych użytkowników w Internecie na temat jakiegoś produktu. Koszt spotu reklamowego jest niebotyczny w porównaniu z zatrudnieniem kilku utalentowanych copywriterów. Czy już wiadomo, do czego zmierzam?

W tej chwili lepiej napisać w Internecie, że te tanie meble są świetne i będą długo służyć, niż dać ogłoszenie do gazety. Społeczeństwo w ciągu dwudziestu ostatnich lat uodporniło się na pewien rodzaj reklamy, miedzy innymi na spoty w TV, ogłoszenia w prasie, ulotki. Zwłaszcza te ostatnie odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego. Wchodząc do Internetu, czujność ta zostaje uśpiona, dlatego bardzo łatwo wypromować produkt czy usługę za pomocą reklamy szeptanej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

fuburek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »