Gospodarka » Żywność
Dietetyczne desery Yogen Früz teraz także w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Kolorowe mix it, rozpływające się w ustach top it, niezwykle orzeźwiające smoothies, delikatny smak jogurtu i orzeźwiające smaki naturalnych owoców - to główne cechy deserów Yogen Früz, którymi marka będzie próbowała przekonać do siebie polskich konsumentów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Indywidualne kompozycje smakowe
W punktach Yogen Früz klient sam komponuje własny deser, zarówno pod kątem walorów smakowych jak i kaloryczności. Klient wybiera rodzaj jogurtu (lub sorbetu), dodatki smakowe oraz owoce. Efekt końcowy to lekki i zdrowy deser o unikalnym smaku, tworzony wyłącznie z naturalnych składników. Konsystencją przypomina lody, jest jednak od nich znacznie zdrowszy. Dzięki temu, że wszystkie produkty miksowane są na miejscu, praktycznie na oczach klienta, ma on pewność, że spożywa tylko te składniki, na które ma ochotę.
- Desery Yogen Früz zawierają nawet o połowę mniej kalorii niż standardowe lody owocowe. Sztuczne aromaty i ekstrakty owocowe zastąpiliśmy w całości mrożonymi owocami. W procesie przygotowania naszych deserów wykorzystujemy mrożone jogurty probiotyczne i bezmleczne sorbety. Nasze produkty są zatem nie tylko niskokaloryczne, ale również bardzo zdrowe - przekonuje Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz w Polsce
Zdrowa alternatywa dla przekąsek
Niskokaloryczne, bogate w przeciwutleniacze, witaminy i błonnik probiotyczne jogurty i sorbety to prawdziwa uczta dla zdrowia. Jedna porcja jogurtu Yogen Früz zawiera ponad 1,5 miliarda żywych bakterii, w tym miliard to probiotyczny szczep F19. Dzięki obecności probiotyków desery Yogen Früz wzmacniają odporność organizmu, przywracają prawidłową dietę flory jelitowej, zapobiegają osteoporozie, przywracają siły witalne, pomagają zapobiegać zmęczeniu, a także wspomagają spalanie tłuszczu.
W ofercie Yogen Früz znajdziemy również bezmleczne sorbety i produkty przyjazne dla diabetyków. Ponadto wszystkie desery pozbawione są glutenu i mogą je bezpiecznie spożywać osoby cierpiące na celiakię.
Moda na zdrowy tryb życia sprzyja rozwojowi branży dietetycznych deserów i przekąsek w Polsce. Yogen Früz idealnie wpisuje się w ten trend. Marka będzie promować zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia i pozytywne nastawienie do codziennych problemów. Ucieleśnieniem tych wartości jest charakterystyczne, "uśmiechnięte" logo marki. - Liczymy na duże zainteresowanie szczególnie ze strony kobiet, które prowadzą zdrowy tryb życia, dbają o linię, ale jednocześnie nie potrafią się oprzeć słodkim deserom - mówi Anita Gagoś.
Globalna sieć teraz również w Polsce
Ogólnoświatowa sieć specjalizująca się w produkcji jogurtów mrożonych rozpoczyna ekspansję na polskim rynku. Marka Yogen Früz jest obecna w 25 krajach na całym świecie i ma 1200 punktów sprzedaży. W Polsce firma uruchomiła pierwszy punkt w Galerii Mokotów. Jeszcze tej jesieni zostanie uruchomiany kolejny punkt sprzedażowy w galerii Wola Park. Kolejnym krokiem będzie stworzenie sieci lokalnych partnerów w innych miastach Polski. Sieć będzie rozwijana na zasadzie franczyzy.
Źródło: Yogen Früz
Nadesłał:
mstankiewicz
|
Komentarze (1)
chce zameldować, ze dziś próbowałam! pyszne są, to prawda!