Firma » Biznes
DIVERSE NAJEMCĄ OUTLET CENTER W LUBLINIE I BIAŁYMSTOKU
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Firma ETOS SA istnieje od roku 1993, a jej sieć sprzedaży obejmuje obecnie ponad 200 punktów detalicznych na terenie całego kraju. Bogata oferta obejmuje produkty marek Diverse, CTLN oraz Iridium, z których każda dedykowana jest odrębnym i zróżnicowanym wymaganiom klientów. Sklepy DIVERSE to odzież dla ludzi aktywnych, ceniących wygodę, jakość i styl, a proponowane przez firmę kolekcje przygotowywane są zgodnie z najnowszymi trendami mody na rynku światowym.
Outlet Center w Lublinie i Białymstoku będą pierwszymi w tych miastach obiektami handlowymi tego typu, oferując markowe produkty pochodzące z poprzednich kolekcji, nadwyżek produkcyjnych czy serii próbnych w cenach znacznie obniżonych w stosunku do pierwotnej ceny detalicznej.
Outlet Center w Lublinie powstanie przy ulicy Mełgiewskiej, będącej jednym z głównych ciągów komunikacyjnych Lublina, a także stanowiącej trasę wylotową z Lublina w kierunku Świdnika i lotniska Port Lotniczy Lublin. Outlet Center dołączy do już funkcjonującego marketu budowlanego Castorama, tworząc razem z nim park handlowy. Całkowita powierzchnia najmu Outlet Center wyniesie docelowo ok. 12 400 m kw. i pomieści ponad 100 sklepów. Do dyspozycji klientów będzie ok. 800 miejsc parkingowych.
Outlet Center w Białymstoku działał będzie w ramach parku handlowego o łącznej powierzchni 36.000 m kw. GLA z ponad 1.500 miejscami parkingowymi. W skład parku handlowego wchodzić będzie obiekt funkcjonującej od ponad roku Castoramy, wiodącego na polskim rynku dyskontu spożywczego Biedronka i stacji benzynowej Lotos. Docelowo, poza Outlet Center, dołączy do nich market meblowy znanej ogólnopolskiej sieci. Wraz z pobliskim Makro oraz salonami Mercedes i Renault, obszar będzie tworzył niepowtarzalny w skali Białegostoku kompleks handlowy idealnie wpisujący się w zapotrzebowania mieszkańców. Teren jest wyśmienicie skomunikowany z trasą generalską poprzez ulice NSZ-JPII oraz Gen. Kleberga.
Inwestorem projektu jest Outlet Center Retail Management S.A. Sp.k., wchodząca w skład grupy deweloperskiej ADV Por Property Investment S.A., będąc jednocześnie podmiotem zależnym od FIZ FORUM XVIII. Grupa zrealizowała i realizuje liczne projekty komercyjne, biurowe oraz mieszkaniowe na terenie Polski. Do jej kompetencji należy rozwój obiektów handlowych typu Outlet Center. Obecnie firma realizuje takie inwestycje w Lublinie i Białymstoku, a w planach ma dalszy rozwój sieci Outlet Center w innych rejonach kraju.
CBRE jest, we współpracy z inwestorem, wyłącznym agentem odpowiedzialnym za wynajem Outlet Center zarówno w Lublinie, jak i w Białymstoku.
-koniec-
CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2012), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 37.000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 300 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.cbre.com.
Komentarze (0)