Firma » Reklama

Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz

Euro RSCG Warsaw twórcą nowej kampanii orzeźwiającej marki Fresz
Zobacz więcej zdjęć »
17 czerwca br. rozpoczęła się nowa kampania reklamowa dla napojów marki Fresz, która przebiega pod hasłem "Fresz. Zaskakująco orzeźwiający".

15 sekundowy spot w lekkim i młodzieżowym stylu promuje odświeżony wizerunek marki adresowanej do otwartych, młodych duchem osób, ceniących żart i poczucie humoru.



Film w zabawny oraz zaskakujący sposób pokazuje, jak mocno orzeźwiający jest Fresz.

Komunikacja została oparta na najbardziej popularnym i lubianym przez Konsumentów wariancie smakowym: jabłko-mięta, który wraz z dwoma innymi (jabłko-wiśnia, jabłko-brzoskwinia) dołączył w tym sezonie do oferty marki.

Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 3 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »