Zdrowie » Medycyna
Europlant PhytoPharm z On Board PR dla Fitoterapii
Na zlecenie firmy Europlant Phytopharm zespół konsultantów On Board PR rozpoczyna realizację II edycji ogólnopolskiej kampanii popularyzującej stosowanie leków pochodzenia roślinnego. Umowa z On Board PR dotycząca realizacji programu została podpisana do końca grudnia 2009 r. Kampania będzie realizowana przez zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej w dziale Healthcare firmy On Board PR.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Celem prowadzonych działań PR będzie budowanie i ugruntowanie wśród Polaków wiedzy na temat fitoterapii jako uznanej gałęzi współczesnej medycyny. Chcemy popularyzować leki roślinne jako terapię o wysokiej skuteczności, jednocześnie bezpiecznej w stosowaniu. Pomimo lawinowo rosnącego zainteresowania preparatami ziołowymi, nadal są one kojarzone z medycyną ludową. Tymczasem, działanie i skuteczność leków roślinnych jest szeroko udokumentowana naukowo. Zwłaszcza, obecny proces harmonizacji narzucił restrykcyjne wymagania co do udokumentowanej jakości, bezpieczeństwa i skuteczności leków roślinnych.” – komentuje Jarek Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Marketingu i Sprzedaży firmy Europlant PhytoPharm.
Europlant PhytoPharm Sp. z o.o. (www.europlant.com.pl) - jest jednym z liderów polskiego rynku OTC w kategorii leków ziołowych. W portfelu firmy znajduje się wiele znanych i cenionych preparatów o wiodącej pozycji w poszczególnych segmentach terapeutycznych, min.: Bioaron C, Isla, Dentosept, Biostymina, Phytopharm – zioła apteczne, Phytopharm – leki ziołowe, Megafyt Biotherapy - linia suplementów diety. Europlant posiada także silną pozycję w innych krajach regionu m.in. w Rosji i Czechach. Spółka należy do niemieckiego holdingu Natur Network, jednego z liderów w przemyśle surowców zielarskich na świecie. Holding operujący w 55 krajach świata skupia przedsiębiorstwa branży zielarskiej – m.in. Martin Bauer (surowce zielarskie, herbaty), Plantextrakt (ekstrakty smakowe dla przemysłu spożywczego), Finzelberg (surowce dla przemysłu farmaceutycznego), laboratorium badawcze PhytoLab (badania i rozwój). Filozofią działania firmy jest tworzenie preparatów, które łączą w sobie tradycję fitoterapii i najnowsze badania naukowe.
Komentarze (0)