Zdrowie » Dziecko

Historia niezwykłego BOBO FRUTA - jak zmieniał się przez lata

BOBO FRUT, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, przechodzi zmianę wizerunkową. Chyba każdy z nas kojarzy uśmiechniętą buzię jasnowłosego chłopca z etykiety.

Przez ponad 50 lat na rynku marka znacząco się rozwinęła i wzbogaciła swoje portfolio o nowe smaki i produkty, a teraz przyszedł czas na kolejne zmiany. Jedna rzecz pozostanie jednak niezmienna - BOBO FRUT stale dba o Maluszki , oferując porcję owoców i warzyw  zamkniętych w charakterystycznej szklanej butelce.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Łyk historii

W samym sercu Rzeszowa, w latach 50. XX wieku, powstał Zakład Przemysłu Owocowo-Warzywnego "Alima". To właśnie tutaj, w 1968 roku, rozpoczęła się produkcja legendarnych soków dla dzieci BOBO FRUT, o smaku jabłko-banan-marchewka. Alima stała się w ten sposób pierwszym w Polsce zakładem z oddziałem produkcji soków i przetworów przeznaczonych specjalnie dla niemowląt i małych dzieci. Od samego początku marka stawiała na jakość i naturalność swoich wyrobów, zdobywając uznanie najmłodszych i ich rodziców. W pierwszym roku produkcji do rodzin w całym kraju trafiło aż 100 tysięcy litrów soku.

Przez lata BOBO FRUT stale się rozwijał, rozszerzając swoją ofertę o nowe smaki i produkty. W 1978 roku rodzice mieli już 41 rodzajów przetworów do wyboru. W tym czasie stały się one towarem deficytowym, ponieważ zapotrzebowanie znacząco przewyższało możliwości produkcyjne rzeszowskiej fabryki. Jednak nikogo to nie zniechęcało. Wręcz przeciwnie, trudności w dostępie do soków BOBO FRUT sprawiały, że stały się one powszechnie pożądanym produktem w polskich domach. Na szczęście teraz każdy rodzic może podzielić się tym wyjątkowym smakiem ze swoim dzieckiem, przenosząc piękno swojego dzieciństwa na kolejne pokolenie.

Smak dzieciństwa

Chwile radości i beztroski, które towarzyszą nam w dzieciństwie, często są powiązane z prostymi, codziennymi rzeczami. Czasem wystarczą ulubione smaki. Jednym z nich jest niezwykły smak produktów BOBO FRUT, który na zawsze pozostanie symbolem tego okresu. Każdy łyk przywołuje wspomnienia głośnych zabaw na podwórku, pikników oraz chwil spędzonych w ramionach bliskich.

Połączenie smaku i nostalgii sprawia, że BOBO FRUT wciąż jest chętnie wybieraną marką dla niemowląt i małych dzieci. Wyjątkowe receptury, oparte na naturalnych składnikach, zapewniają nie tylko doskonały smak, ale także cenne składniki pokarmowe.

Wszystkie nektary BOBO FRUT powstają na bazie przetartych polskich jabłek. Rodzice i Maluszki mogą wybierać spośród 7 smaków: Jabłko- marchew; Jabłko- banan-marchew; Jabłko-morela; Jabłko-truskawka; Jabłko-gruszka; Jabłko-banan-malina oraz Jabłko-mango-brzoskwinia. To nie wszystko - BOBO FRUT to także owoce i warzywa w postaci musów w tubkach: dla maluszków po 6. miesiącu (Jabłko, morela, marchewka; Jabłko, banan, marchewka; Jabłko, marchewka, dynia oraz Jabłko, gruszka) i większe porcje dla dzieci po 1. roku (Jabłko, owoce leśne; Jabłko, brzoskwinia oraz Jabłko, morela).

Staranna receptura

Proces produkcji BOBO FRUT opiera się na wieloletnim doświadczeniu. Aby zapewnić wysoką jakość,  stosowana jest tradycyjna metoda pasteryzacji, przypominającą domowe wekowanie. Owoce i warzywa są starannie kontrolowane, a niektórzy dostawcy współpracują z marką od samego początku jej istnienia. Jabłka, z których powstają przekąski BOBO FRUT pochodzą z regionu Nowego Sącza i Kazimierza Dolnego, a marchewki dostarczane są z okolic Hrubieszowa. Gruszki dojrzewają na słonecznych polach południowej Europy, w Hiszpanii i Włoszech, natomiast banany pochodzą z plantacji w Ameryce Środkowej.

BOBO FRUT NIE Z KONCENTRATU

Nektary BOBO FRUT NIE Z KONCENTRATU składają się z przecierów owocowych i warzywnych, z dodatkiem witaminy C i wody, co nadaje im gładką i płynną konsystencję.  Nie zawierają dodatku cukru - swoją słodycz zawdzięczają naturalnie występującym cukrom pochodzącym z owoców i warzyw, które tworzą recepturę. Dzięki temu, dziecko, poznając nowe produkty BOBO FRUT oswaja się ze smakiem różnych owoców i warzyw oraz ich naturalną słodyczą. Wszystko to sprawia, że BOBO FRUT nie z koncentratu jest odpowiedni również jako przekąska między głównymi posiłkami, która dodatkowo nawodni Maluszka.

BOBO FRUT dostosowuje się do oczekiwań konsumentów, jednak nasze priorytety się nie zmieniają - wciąż chcemy budować dobre nawyki żywieniowe u dzieci. Dbamy, by rodzice i ich pociechy znajdowali w naszych produktach dokładnie to, czego szukają: delikatnie przetarte, wysokiej jakości owoce i warzywa; specjalnie dla najmłodszych i trochę większych odkrywców z natury. - mówi Ewelina Poźniak, Specjalistka ds. Żywienia i Komunikacji Nestlé Nutrition.

Nowa twarz BOBO FRUTA

Przez ponad 50 lat istnienia marki, BOBO FRUT był stale udoskonalany. Na przestrzeni tego czasu powstało bogate portfolio produktów o różnorodnych smakach. Obecnie klienci mogą wybierać spośród musów i nektarów. W tym czasie zmieniały się także etykiety. Już dziś możemy poznać nowe, odświeżone logo marki. Teraz, w zależności od produktu, nowy brand hero może zmieniać swój wygląd i reprezentować różne dzieci. Decyzja o zmianie logotypu i oprawy graficznej jest ważnym krokiem w dynamicznym rozwoju marki oraz dowodem na to, że firma odpowiada na zmieniające się potrzeby swoich klientów.

BOBO FRUT to marka kultowa, obecna na polskim rynku już od lat. Nowy design zdecydowanie odświeża wizerunek, budując atrakcyjność i wyróżnialność na półce, a jednocześnie jest spójny z korzeniami marki - mówi Anna Lipińska, Product Managerka BOBO FRUT.

Teraz wszystkie produkty BOBO FRUT można zakupić bezpośrednio na stronie programu dla rodziców Nestle Baby&me w zakładce SKLEP.

Szczegółowych informacji udziela

Ewelina Poźniak

Specjalistka ds. Żywienia i Komunikacji Nestlé Nutrition

tel. +48 660 630 290

e-mail: ewelina.pozniak@pl.nestle.com

 

Ważna informacja. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. W pełni popieramy zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące wyłącznego karmienia piersią przez pierwsze sześć miesięcy życia dziecka. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie zawsze rodzice mogą karmić swoje dziecko mlekiem mamy. Zachęcamy do skonsultowania sposobu żywienia dziecka ze specjalistą ochrony zdrowia. Jeśli zdecydowaliście, że Wasze dziecko nie będzie karmione piersią, powinniście pamiętać, że ta decyzja jest trudna do odwrócenia - rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Rezygnacja z karmienia piersią niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które należy wziąć pod uwagę. Jeśli zdecydowaliście, że maluszek będzie karmiony piersią, przypominamy, że prawidłowe zbilansowanie jadłospisu mamy jest bardzo istotne. Jej zdrowa dieta w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną. Aby uniknąć ryzyka dla zdrowia ważne jest, by żywność dla dziecka przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu.

 

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka następne, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki, przekąski i suplementy diety dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino, Sinlac czy NANCARE. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Weronika Turkot

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »