Firma » Biznes
Jeszcze więcej dobrej zabawy w Centrum Janki
Centrum Janki od lat jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych obiektów handlowych w aglomeracji warszawskiej. Przyciąga klientów komfortową przestrzenią zakupową oraz bogatą ofertą sklepów dla całej rodziny - zarówno dla najmłodszych, nastolatków, jak i dorosłych. Ma też jedną z najatrakcyjniejszych ofert poza zakupowych, głównie dzięki ciekawym i angażującym wydarzeniom marketingowym oraz niedawno otwartym miejscom: placowi zabaw dla dzieci i instastrefie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Edukacja i zabawa
W maju tego roku propozycja rekreacyjna centrum poszerzyła się o Jankową Polanę - multisensoryczną salkę zabaw dla dzieci, oferującą specjalnie zaprojektowaną, bezpieczną przestrzeń, której motywem przewodnim jest natura. W niespełna miesiąc od jej otwarcia dołączył do niej wewnętrzny plac zabaw, w którym również można poczuć się jak na łonie natury i doświadczyć w pełnym wymiarze niedostrzegalnego na co dzień makroświata.
Nowa strefa zabaw to jednak nie tylko przestrzeń beztroskiej zabawy. Pełni też ona funkcję edukacyjną, a korzystający z niej mali odkrywcy mogą wcielić się w rolę koników polnych czy pracowitych mrówek, eksplorować podziemne tunele i stanąć oko w oko z naturalnych rozmiarów modelami owadów. Wnikliwi badacze natury znajdą tu także konary drzew, dowiedzą się, jak obliczyć wiek drzewa i dokładnie zbadają budowę kwiatów. Spragnieni odpoczynku po zabawie mogą odpocząć na „biedronce" lub zrelaksować się w „papierowej łódce". Charakter miejsca podkreśla obecność rozmaitych roślin, towarzystwo kolorowych ważek i pszczół.
Jeszcze przed wakacjami w Centrum Janki pojawi się kolejna atrakcja dla najmłodszych - Machinarium, czyli interaktywna ściana z ruchomymi przeszkodami, dźwigniami, sortownikami i wyrzutniami, które pomogą dzieciom poznać procesy zachodzące w ekosystemie.
- Rodziny z dziećmi to jedna z najważniejszych grup klientów Centrum Janki. Specjalnie dla nich stworzyliśmy unikatowe, wspierające rozwój maluchów miejsce do zabawy, niedostępne dotychczas w żadnym innym centrum handlowym. Każda z przestrzeni - zarówno Jankowa Polana, plac zabaw czy interaktywna ścianka mają odmienne funkcje, ale wszystkie oparte są na motywie makro natury. Zostały zaprojektowane tak, aby przekazać najmłodszym odrobinę wiedzy i jednocześnie rozwijać ich kreatywność. Już pierwsze dni po otwarciu Jankowej Polany i placu zabaw pokazały, że projekt spotkał się z wielkim uznaniem zarówno wśród najmłodszych, jak i ich rodziców - mówi Marta Grabska, Asset Manager, Cromwell Property Group.
Nowa przestrzeń rekreacyjno-edukacyjna to tylko część zmian, które zostały wprowadzone w Centrum Janki tej wiosny. Na początku czerwca, tuż obok nowego placu zabaw, otwarta została wyjątkowa insta strefa w komiksowym klimacie black&white. To miejsce nie tylko dla fanów Instagrama, w którym można zrobić unikalne zdjęcia w stylu retro, ale także świetna przestrzeń na rodzinną mini sesję zdjęciową.
Wszystkie strefy udostępnione są klientom bezpłatnie.
Centrum Janki to największe centrum regionalne na Mazowszu. Na 84 777 m² powierzchni handlowej znajduje się ok. 150 sklepów i punktów usługowych. Obiekt na stałe zakorzenił się w świadomości mieszkańców, a dzięki rozbudowie i modernizacji jest nowoczesnym centrum handlowym spełniającym wysokie wymagania zarówno klientów, jak i sieci handlowych. Jego ofertę tworzą flagowe sklepy polskich i światowych marek (m.in. Zara, TK Maxx, H&M, Reserved, House, Mohito, Sinsay, Smyk, supermarket Auchan, market budowlany Leroy Merlin, Media Markt, Jysk i inne) oraz unikatowa oferta rozrywkowo-gastronomiczna tworzona przez liczne kawiarnie, restauracje i kino Cinema City. Lokalizacja przy trasie wylotowej z Warszawy sprawia, że to najpopularniejszy obiekt handlowy położony na południe od stolicy.
Właścicielem Centrum Janki jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.
Nadesłał:
WK
|
Komentarze (0)