Gospodarka » Bezpieczeństwo

Link4 z Laurem Konsumenta

Link4 z Laurem Konsumenta
Zobacz więcej zdjęć »
Link4 otrzymał Srebrny Laur Konsumenta 2009 w kategorii „Ubezpieczenia Komunikacyjne” w V edycji tego programu. Oznacza to, że sami klienci towarzystwa, korzystający z jego ubezpieczeń, mają jak najlepsza opinię o Link4 i są zadowoleni z wyboru jego produktów i usług.

Najczęściej Link4 było określane jako firma solidna i godna zaufania. Część respondentów zwracała też uwagę na zgodną z oczekiwaniami składkę za polisę.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Trudno o lepszy sprawdzian jakości świadczonych przez nas usług niż opinie naszych klientów. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają Link4 i jego markę, ale także wysoko oceniają nasze produkty i usługi, traktują nas jako firmę godną zaufania i solidną. Co więcej, chcą je polecać innym - swojej rodzinie i znajomym. Jest to o tyle istotne, że, jak pokazują badania przeprowadzone niedawno przez PBS DGA na zlecenie firmy doradczej OnBoard, aż 79% Polaków przy wyborze konkretnej firmy ubezpieczeniowej wcześniej zasięga opinii innych - mówi Adam Horosz, Prezes Link4.

Laur Konsumenta jest programem realizowanym przez Rzecz o Biznesie - dodatek do dziennika Rzeczpospolita. Co roku wyłania najpopularniejsze zdaniem konsumentów produkty i marki. Kluczowym elementem programu jest  ogólnopolskie badanie popularności produktów i usług na polskim rynku. Respondenci szczególną uwagę zwracali na jakość produktów, innowacyjność, chęć polecenia znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

W badaniu wzięło udział 5000 ankietowanych. W tegorocznej edycji konkursu istotną sprawę odgrywało również głosowanie czytelników.

- Żeby odnieść sukces w relacjach z klientem nie tylko ważne są takie korzyści jak cena czy  wygoda. Niezwykle istotna, szczególnie dla firmy direct, jest jakość obsługi klientów, a także sposób prowadzenia dialogu z klientem. Mam tu na myśli stałą dbałość o wysoki poziom obsługi i zadowolenia klientów. Ważna jest również otwartość komunikacji, możliwość stałego prowadzenia rozmowy. To owocuje zaufaniem, jakim darzą klienci Link4 - dodaje Horosz.

Przypomnijmy, że w niedawnym raporcie o marce ubezpieczeniowej opublikowanym przez firmę doradczą OnBoard Link4 był jedną z trzech najczęściej polecanych firm oferujących ubezpieczenia samochodowe.

Więcej: www.link4.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Link4

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »