Firma » Biznes

Marka Megafyt biotherapy - Odkrycie Roku 2009

Marka Megafyt biotherapy - Odkrycie Roku 2009
Zobacz więcej zdjęć »
Marka Megafyt biotherapy otrzymała godło Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2009. Konsumenci już po raz piąty wskazali najpopularniejsze i najwyżej cenione produkty i usługi polskiego rynku.

Pod wspólnym parasolem Megafyt biotherapy, znajdują się suplementy diety, które ułatwiają walkę z problemami takimi jak: nadwaga (Slimitin Woman dla kobiet oraz dedykowany specjalnie dla mężczyzn - Slimitin Man), cellulit (Anti Cellulite), sucha skóra (Hydroskin), zbyt wysoki poziom cholesterolu (Omega3), stany zapalne pęcherza moczowego (Urinatin) oraz podrażnienie oczu i spadek ostrości widzenia (Vizotrin oraz Vizotrin Super Plus).

Suplementy z serii Megafyt biotherapy są ważnym elementem codziennej diety. Zażywane w zależności od potrzeb, dostarczają organizmowi odpowiednich witamin, minerałów oraz innych substancji odżywczych. W efekcie - ich przyjmowanie korzystnie wpływa na kondycję, samopoczucie oraz wygląd.

Megafyt biotherapy jest nowością na polskim rynku. Cieszy nas, że tak szybko znajduje ona zwolenników wśród polskich konsumentów. Doskonałość Roku 2009 dla Megafyt biotherapy odbieramy, jako wyraz uznania klientów oraz potwierdzenie wysokiej wartości naszych suplementów. - mówi Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Europlant Phytopharm Sp. z o.o.

Produkty Megafyt biotherapy stanowią odpowiedź na problemy zdrowotne, powstałe wskutek zbyt dynamicznego rytmu życia oraz działania szkodliwych czynników zewnętrznych. Suplementy z rodziny Megafyt biotherapy szczególnie polecane są osobom narażonym na stres, których codzienny rytm życia nie pozwala na systematyczną aktywność fizyczną oraz przestrzeganie zbilansowanej diety.

Naszym celem było stworzenie marki, która pod wspólnym parasolem oferuje rozwiązania na szereg problemów, z jakimi spotyka się współczesny człowiek. W najbliższym czasie uzupełnimy ofertę o nowe produkty.

Zależy nam na uczciwych relacjach z naszym klientem. Dlatego dużą wagę przywiązujemy, do jakości produktu i informacji o składzie i działaniu. W doborze składników i dawek kierujemy się udokumentowanymi monografiami naukowymi. Ulotki dołączone do opakowania w prosty, lecz wyczerpujący sposób wyjaśniają działanie poszczególnych składników. Respondenci najwidoczniej docenili takie podejście. Zauważyliśmy także, że bardzo podobają się nasze opakowania i nowoczesna forma produktu tj. kapsułki miękkie. Projekt opakowań powstał we współpracy z międzynarodową agencją designerską - Dragon Rouge. - dodaje Jarosław Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Europlant Phytopharm Sp. z o.o.

Badania popularności produktów „Laur Konsumenta" zostały przeprowadzone na przełomie roku 2008 i 2009, za pośrednictwem ankiet telefonicznych, internetowych oraz osobistych (w 12 największych miastach Polski). Pytania miały charakter otwarty, co oznacza, że osoby ankietowane same wskazały markę, którą uważały za nową i najlepszą w swoim segmencie.

Europlant PhytoPharm Sp. z o.o. (http://www.europlant.com.pl/) - jest jednym z liderów polskiego rynku OTC w kategorii fitoterapii. W portfelu firmy znajduje się wiele znanych i cenionych preparatów o wiodącej pozycji w poszczególnych segmentach terapeutycznych, min.: Bioaron C, Isla, Dentosept, Biostymina  Phytopharm - zioła apteczne i leki ziołowe. Europlant posiada także silną pozycję w innych krajach regionu m.in. w Rosji i Czechach. Spółka należy do niemieckiego holdingu Natur Network, jednego z liderów w przemyśle surowców zielarskich na świecie. Holding operujący w 55 krajach świata skupia przedsiębiorstwa branży zielarskiej  - m.in. Martin Bauer (surowce zielarskie, herbaty),   Plantextrakt (ekstrakty smakowe dla przemysłu spożywczego),   Finzelberg (surowce dla przemysłu farmaceutycznego),   laboratorium badawcze PhytoLab (badania i rozwój). Filozofią działania firmy jest tworzenie preparatów, które łączą w sobie tradycję fitoterapii i najnowsze badania naukowe.

Laur Konsumenta - jest programem konsumenckim, który w wyniku badań ankietowych pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach innowacyjnych, nowych, będących obecnie hitem w swoim segmencie. Organizatorem konkursu jest Grupa Media Partner, wydawca dodatku do Rzeczpospolitej - Rzecz o biznesie oraz redakcja Przeglądu Gospodarczego, dodatku ukazującego się na łamach Gazety Prawnej.

Dodatkowych informacji udziela:

Agnieszka Jastrzębska

PR Consultant

mob.:510 152 113

e-mail: ajastrzebska@onboard.pl

Ewa Marczyk-Chłopecka

PR Manager

mob.:509 366 042

e-mail: emarczyk@onboard.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Jastrzębska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »