Firma » Biznes
Nowa era dla LeverX Group: Firma przyjęła nazwę LeverX i obrała kurs na przyszłość
LeverX Group, wiodący globalny integrator systemów i jeden z największych partnerów firmy SAP, zaprezentował swoją nową tożsamość. Zmianie uległa nie tylko nazwa firmy, ale również jej logo. Rebranding firmy jest częścią globalnej inicjatywy rozwojowej, skoncentrowanej na kompetencjach związanych z SAP. W tym roku firma w związku z dynamicznym rozwojem na polskim rynku otworzyła swoje pierwsze biuro w Warszawie, a drugie w Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Rebranding pozwolił na zjednoczenie naszych biur na całym świecie pod wspólną, dynamicznie brzmiącą nazwą LeverX" – skomentował Dzmitry Jabłoński, Managing Director w LeverX Polska – "Litera "X" w LeverX symbolizuje nasze bogate doświadczenie, konsekwencję w realizacji i nieustanne doskonalenie w branży - filary naszej wyjątkowej obsługi klienta. Odzwierciedla też nasze głębokie zaangażowanie w innowacje, silne wartości firmy i potrzebę przekraczania granic przy jednoczesnym osiąganiu wyjątkowych wyników dla naszych partnerów".
Nazwa LeverX zawiera w sobie koncepcję „leverage” czyli „dźwigni" – mechanizmu wykorzystywania posiadanych umiejętności, wiedzy i doświadczenia firmy, w celu osiągania coraz śmielszych celów na drodze innowacji.
"Podczas gdy nasza nazwa i identyfikacja wizualna uległy zmianie, podstawowa misja, którą realizujemy pozostaje niezmieniona: być niezachwianym partnerem biznesowym dla naszych klientów na całym świecie" – dodał Dzmitry Jabłoński – Rebranding jest zawsze wyzwaniem i wielką szansą. Nasza nowa tożsamość marki umacnia LeverX jako doświadczonego globalnego integratora systemów do opracowywania i wdrażania rozwiązań IT".Firma, która na całym świecie zatrudnia już blisko 2 tysiące talentów, zainicjowała rebranding wraz z przeniesieniem swojej siedziby do wschodzącego międzynarodowego centrum technologicznego w Miami na Florydzie. LeverX będzie celebrować osiągnięte sukcesy podczas gali z okazji 20-lecia działalności firmy wraz ze swoimi klientami i partnerami w JW Marriott Marquis Miami w październiku bieżącego roku.
Nadesłał:
Havas.PO
|
Komentarze (0)