Rozrywka i wypoczynek » Sport

Sponsorowany przez Comarch klub Cracovia podkreśla rodzinność i tradycję

Sponsorowany przez Comarch klub Cracovia podkreśla rodzinność i tradycję
Zobacz więcej zdjęć »
W Internecie, telewizji i na billboardach trwa kampania „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ promująca Miejski Klub Sportowy Cracovia. Na zaproszenie Comarch (w ramach obchodów otwarcia stadionu) w Grodzie Kraka gościła bawarska drużyna TSV 1860.

Monachijskie Lwy, które są również sponsorowane przez Comarch, rozegrały towarszyski mecz.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rozpoczęta miesiąc przed otwarciem nowego stadionu przy ul. Kałuży kampania Cracovii promuje zmiany, które zostały wprowadzone w klubie, nowoczesny stadion oraz nowy sposób podejścia do kibiców. Poszczególne etapy kampanii „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ zostały skierowane do mieszkańców Krakowa, miłośników klubu i ich rodzin. Wykonaniem billboardów, spotu wideo oraz nowej strony internetowej zajęła się Agencja Kreatywna SoInteractive.

Cracovia w swojej kampanii podkreśliła aspekt rodzinny, sukces i tradycję. Kampania wystartowała w chwili zamieszczenia ogromnego billboardu w centrum Krakowa. Kolejno w prasie, w miejskich autobusach oraz na przystankach pojawiły się plakaty reklamowe, a w telewizji spot wideo z udziałem piłkarzy.

Ostatni etap zmian to odświeżona witryna Cracovia.pl. Wprowadzono jasny podział na piłkę nożną i hokej, wzbogacono portal o treści multimedialne. Nowa wersja strony powstała po kwietniowym spotkaniu z przedstawicielami Stowarzyszenia „Tylko Cracovia“. Twórcy strony wraz z działem marketingu Cracovii skonsultowali z kibicami projekt graficzny oraz makiety na poziomie funkcjonalnym.

To nie koniec zmian w klubie. Niebawem na stronie ruszy panel relacji live, systemem sprzedaży biletów online, „strefa kibica“ z dodatkowymi treściami dla zalogowanych.

Akcję pod hasłem „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ przygotowała Agencja Kreatywna SoInteractive.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »