Rozrywka » Sport
Sponsorowany przez Comarch klub Cracovia podkreśla rodzinność i tradycję
Zobacz więcej zdjęć » |
Monachijskie Lwy, które są również sponsorowane przez Comarch, rozegrały towarszyski mecz.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozpoczęta miesiąc przed otwarciem nowego stadionu przy ul. Kałuży kampania Cracovii promuje zmiany, które zostały wprowadzone w klubie, nowoczesny stadion oraz nowy sposób podejścia do kibiców. Poszczególne etapy kampanii „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ zostały skierowane do mieszkańców Krakowa, miłośników klubu i ich rodzin. Wykonaniem billboardów, spotu wideo oraz nowej strony internetowej zajęła się Agencja Kreatywna SoInteractive.
Cracovia w swojej kampanii podkreśliła aspekt rodzinny, sukces i tradycję. Kampania wystartowała w chwili zamieszczenia ogromnego billboardu w centrum Krakowa. Kolejno w prasie, w miejskich autobusach oraz na przystankach pojawiły się plakaty reklamowe, a w telewizji spot wideo z udziałem piłkarzy.
Ostatni etap zmian to odświeżona witryna Cracovia.pl. Wprowadzono jasny podział na piłkę nożną i hokej, wzbogacono portal o treści multimedialne. Nowa wersja strony powstała po kwietniowym spotkaniu z przedstawicielami Stowarzyszenia „Tylko Cracovia“. Twórcy strony wraz z działem marketingu Cracovii skonsultowali z kibicami projekt graficzny oraz makiety na poziomie funkcjonalnym.
To nie koniec zmian w klubie. Niebawem na stronie ruszy panel relacji live, systemem sprzedaży biletów online, „strefa kibica“ z dodatkowymi treściami dla zalogowanych.
Akcję pod hasłem „Razem tworzymy niepowtarzalne widowiska“ przygotowała Agencja Kreatywna SoInteractive.
Nadesłał:
pawel.kozyra@comarch.pl
|
Komentarze (0)