Gospodarka » Żywność
Wilczki Rodowita – edycja 2023
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, zaczynamy kolejną edycję, naszej kultowej aktywacji Wilczki Rodowita! Dbanie o zdrowie, uczenie zdrowych nawyków – picia wody, to nasze priorytety, szczególnie gdy chodzi o dzieci. Nasze maskotki, przypominają dzieciom w domach o wodzie Rodowita z Roztocza, w ten sposób mamy nadzieję, że będą co raz częściej sięgać po naturalną wodę mineralną!
W tym roku w naszej akcji dwa NOWE wilczki – Babcia i Dziadek, maskotki te powstały w odpowiedzi na prośby naszych konsumentów, którzy często wskazywali, że do pełnej rodzinki brakuje seniorów. Łącznie w tym roku do rozdania mamy 20 tysięcy wilczków Rodowita, a wybór aż spośród ośmiu wariantów: babcia, dziadek, mama, tata, córka, syn, wilczek baletnica i wilczek piłkarz.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ponadto w tym roku w ramach strategii tworzenia marki zaangażowanej w ochronę przyrody postanowiliśmy przekazać część dochodu z Akcji Wilczki Stowarzyszeniu dla Natury „Wilk”, które prowadzi działania ochronne, naukowe oraz edukuje społeczeństwo nt. roli wilków.
Na czas akcji przygotowaliśmy silną kampanię marketingową – w tym dedykowane aktywności:
- Kampania reklamowa w TV
- Reklamę w outdoor: billboardy, digitalOOH i autobusy
- Reklamę w digital na kanałach: You Tube, Polsatgo oraz player.pl
- Reklamy oraz komunikacja w Social Media
- działania w sklepach – materiały reklamowe, dedykowane ekspozycje, komunikacja na produkcie
- działania CSR
Mamy nadzieję, że nasze działania zachęcą dzieci do regularnego picia wody Rodowita z Roztocza, która posiada Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka dla dzieci powyżej 3 r.ż.
Akcja trwa w terminie: 1.06-31.06.2023
Więcej informacji na: www.wilczki-rodowita.pl
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=c686lybPEHE
Nadesłał:
wonderfortyagency
|
Komentarze (0)