Rozrywka » Turystyka
Z Wrocławia do Kopenhagi z SAS-em!
Pierwszy rejs został zaplanowany na poniedziałek 2 maja. Obsłuży go najnowocześniejszy samolot floty SAS, CRJ900. Później połączenie będzie obsługiwane przez 50-miejscowe samoloty odrzutowe CRJ200. Maszyny wylatujące z wrocławskiego lotniska będą lądowały w kopenhaskim porcie lotniczym Kastrup - wielokrotnie nagradzanym, przyjaznym podróżnym lotnisku Europy i głównym porcie lotniczym linii SAS. Dla wylatujących z Wrocławia oznacza to nie tylko dogodną komunikację z Danią i Skandynawią, ale też z wieloma miastami na świecie. Do tej pory, dla wrocławskich pasażerów taką istotną funkcję portu przesiadkowego pełniły Monachium, Frankfurt, Düsseldorf i Warszawa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Cieszymy się, że tak uznany na świecie i prestiżowy przewoźnik wybrał Dolny Śląsk i od maja będzie oferował przewozy do Skandynawii z Wrocławia - mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław. - To niezwykle ważne wydarzenie dla całego regionu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak duży wpływ na gospodarkę Dolnego Śląska mają tacy skandynawscy inwestorzy, jak choćby Nokia Siemens, Volvo, Electrolux, Fortum czy Tieto. Dynamiczny rozwój tych firm pozwala sądzić, że zapotrzebowanie na tego typu połączenie będzie rosło, a więc oferta SAS jest doskonałym rozwiązaniem komunikacyjnym - dodaje.
Rejsy Wrocław- Kopenhaga będą odbywały się cztery razy w tygodniu - w poniedziałki, środy, piątki i niedziele według następującego rozkładu:
Kopenhaga - Wrocław 11:15 - 12:30
Wrocław - Kopenhaga 13:00 - 14:20
Podróż ze stolicy Dolnego Śląska do Kopenhagi zajmie 80 minut. Ceny biletu w jedną stronę na tej trasie będą zaczynały się od 315 zł, uwzględniając wszystkie opłaty lotniskowe, podatki oraz koszt wystawienia biletu. Bilety można rezerwować na stronie www.flysas.pl już od 18 lutego.
Linie SAS obsługiwały już kierunek Wrocław-Kopenhaga w latach 1998-2002. Od października 2002 roku do marca 2010 roku działało połączenie realizowane wspólnie przez duńskiego przewoźnika Cimber Air i SAS na mocy umowy "code-share".
Komentarze (0)