Technologie » Komputery

Zalando wybiera rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis – ImPuls fashion XL

Zalando wybiera rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis – ImPuls fashion XL
Zobacz więcej zdjęć »
Sklep internetowy Zalando (www.zalando.de), największy obuwniczy sklep internetowy w Niemczech, wykorzystuje Comarch Semiramis do planowania zasobów przedsiębiorstwa.

Comarch Semiramis jest w stanie podołać wydajnościowym wymaganiom sklepu internetowego dzięki wysokiej skalowalności wbudowanej w architekturę systemu. Kolejnym ważnym oczekiwaniem klienta było spełnienie specyficznych wymogów branżowych takich jak obsługa artykułów w różnych kolorach i rozmiarach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis (ImPuls fashion XL) wywarło wrażenie na przedsiębiorstwie dzięki mapowaniu wszystkich opcji artykułu na każdym etapie procesu; od zamówienia do wydania i przygotowywania przez spedycję. Nowoczesny, graficzny interfejs użytkownika oraz w pełni internetowa technologia zwiększyły atrakcyjność produktu.

Projekt zakończony w ciągu trzech miesięcy
System wystartował we wrześniu, po zaledwie trzech miesiącach prac projektowo-wdrożeniowych (od momentu rozpoczęcia projektu do wejścia na rynek).
Prezes Zalando – Frank Biedka komentuje: - System i zespół ekspertów Comarch i ImPuls we współpracy z naszym zespołem specjalistów IT byli w pełni przekonujący. Cieszymy się na współpracę w przyszłości.Rozwiązanie branżowe Comarch Semiramis pracuje (w tym projekcie) na systemie operacyjnym Linux przy wykorzystaniu bazy danych Oracle Enterprise.Zalando to innowacyjne przedsięwzięcie e-commerce, które specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości marek obuwia. Oprócz obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego, sklep sprzedaje również odzież najlepszych marek.
Założona w 2008 roku w Berlinie firma jest obecnie największym w Niemczech obuwniczym sklepem internetowym, oferującym przy tym pakiet usług specjalnych – darmowa wysyłka i zwroty, darmowa infolinia oraz 100 dni na zwrot wszystkich produktów, z których wszystkie są tak zaprojektowane, aby zakupy on-line były bezpiecznym i całkowicie bezstresowym doświadczeniem.
 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

pawel.kozyra@comarch.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »