Firma » Reklama
Żele intymne w prezencie, czyli wakacyjne promocje w handlu
Zobacz więcej zdjęć » |
Mniejszy obrót wiąże się także z tym, że konsumenci lokują swoje pieniądze w wakacyjne rozrywki, wycieczki oraz inne sposoby spędzania wolnego czasu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Handlowcy próbują wyjść naprzeciw takiemu stanowi rzeczy i zachęcają konsumentów licznymi chwytami marketingowymi. Tradycyjnymi są np. letnie wyprzedaże towaru po obniżonych – często określanych jako “gorących” lub “wakacyjnych” – cenach. Prym w tej materii wiodą głównie sklepy z odzieżą oraz sprzętem RTV-AGD. Innym sposobem jest formowanie zestawów w atrakcyjnych cenach w myśl: kup więcej,a zapłacisz mniej. Tutaj bardzo popularne są zestawy kosmetyczne, składające się np. z perfum i dezodorantu, kremu i pianki, czy też np. zestawy płytowe.
Innym sposobem jest dołączanie do zakupionego przedmiotu jakiegoś gratisu. Przyzwyczailiśmy się juz do darmowych płyt CD, czy też filmów, które otrzymujemy wraz z kupnem jakiejś gazety. Co ciekawe podobny zabieg stosują także handlowcy z branży... erotycznej. Hitem tegorocznych wakacji jest oferta pewnego sklepu internetowego, który do każdego zamówienia na prezerwatywy o wartości minimum 50zł dokłada w gratisie żel intymny. Pomysł dość swoisty, choc jak zapewniają przedstawiciele sklepu, bardzo skuteczny.
Jak widzimy, handlowcy imają się różnych sposobów, aby zwalczyc skutki "wakacyjnej recesji". Dla wielu osób to okres prawdziwych łowów i polowań na promocje. Ów okres skończy się zapewne w sierpniu, ale tylko po to, aby przygotować klienta na atak kolejnych – tym razem jesiennych - "okazji" oraz "promocji".
Komentarze (0)