Firma » Reklama
Zostań EKObohaterem – kampania BIC na powrót do szkoły
Zobacz więcej zdjęć » |
W akcji pod hasłem Zostań EKObohaterem BIC inspiruje do zmiany codziennych nawyków na bardziej ekologiczne. Przekonuje, że warto każdego dnia zmieniać drobne czynności na bardziej przyjazne dla środowiska, by mieć wpływ na poprawę stanu naszej planety.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każdy może zostać EKObohaterem, metodą małych kroków wcielając w życie proste zasady – to kluczowy przekaz kampanii, adresowanej do najmłodszych użytkowników w wieku szkolnym i ich rodziców. Dzięki współpracy z Sarą i Wiktorem z kanału na YouTube „Zaczarowany Świat Sary”, marka dociera do swoich odbiorców w formie atrakcyjnej dla dzieci z pokolenia alfa.
W zaplanowanych działaniach, które obejmą m.in. kampanię z influencerami, komunikację na łamach prasy i w punktach sprzedaży, promowane są produkty szkolno-biurowe z ekologicznej linii BIC ECOlutions – długopisy, ołówki, kredki, markery, kleje i korektory, wykonane w 35% do 100% z surowców wtórnych. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w sklepach, dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje.
Kampania potrwa do końca września br. Komplet informacji o akcji oraz dodatkowe aktywności dla konsumentów można znaleźć na stronie www.zostanEKObohaterem.pl.
Kreacje na potrzeby działań w prasie i digitalu, serwis kampanii, materiały POS oraz aktywacje konsumenckie przygotowała agencja Columbit. Za działania PR i kampanię z influencerami odpowiada Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|
Komentarze (0)