Motoryzacja » Samochody
A4 najpopularniejszym modelem Premium w Niemczech w 2008 roku
Zobacz więcej zdjęć » |
Także Audi A6 w swoim segmencie plasuje się na czołowej pozycji z 45.304 zarejestrowanymi samochodami. Druga generacja ikony designu - Audi TT - zostało zarejestrowane w Niemczech 10.630 razy i tym samym było najpopularniejszym samochodem sportowym w tym kraju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
AUDI AG zwiększyło swój udział w rodzimym, niemieckim rynku do 8,1 procent, co oznacza wzrost o 0,2 punktu procentowego. W Europie Zachodniej udział Audi w rynku wzrósł o 0,4 do 4,8 procent. Żadnej innej marce Premium nie udało się tak istotnie umocnić swojej pozycji rynkowej.
„Audi jest obecnie najlepiej rozwijającą się marką Premium w regionie. Tę dynamikę udaje nam się utrzymać dzięki nowym modelom" - powiedział Rupert Stadler, Prezes Zarządu AUDI AG. „W trudnej sytuacji rynkowej chcemy nadal umacniać naszą pozycję w Niemczech i Europie Zachodniej."
Audi A4 otrzyma wkrótce kolejny bodziec, pozwalający utrzymać jego popularność: w najbliższych tygodniach u europejskich dilerów pojawią się wersje z najmocniejszymi silnikami serii S4 - Limousine i Avant. Nowe A4 Avant wprowadzone zostało na rynek dopiero w kwietniu 2008 roku. Ten najlepiej sprzedający się model z Ingostadt obok wyróżnienia jako samochód flotowy, przyznanego przez niemieckie czasopismo Auto-Flotte, otrzymał także liczne inne nagrody i zwyciężył w większości ważnych testów porównawczych.
Udoskonalone A6 zawitało na rynku we wrześniu 2008 roku. Audi A6 - również zdobywca Flottenawards w swojej klasie - jest obecnie najpopularniejszą limuzyną biznesową w Niemczech.
Wprowadzone w ubiegłym roku Audi TTS z jeszcze mocniejszym silnikiem jest pierwszym modelem „S" w tej klasie. Audi TT TDI zadebiutowało jako pierwszy samochód z silnikiem wysokoprężnym wśród seryjnych samochodów sportowych.
Komentarze (0)