Gospodarka » Żywność
Agencja GoldenSubmarine dla marki Warka
Zobacz więcej zdjęć » |
Celem serwisu - działającego pod adresem www.warka.com.pl - jest zaprezentowanie nowego wizerunku marki Warka w Internecie oraz wsparcie wizerunkowej kampanii reklamowej, budującej w 2009 roku piwną wiarygodność marki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Serwis ma stanowić swego rodzaju przewodnik po świecie Warki. W świat piwa Warka wprowadza internautów reklama telewizyjna pt. „To chmiel decyduje", podkreślająca kluczową rolę chmielu w uzyskiwaniu niepowtarzalnego smaku Warki. Specjalna animacja chmielowa - z dynamiczną muzyką w tle - jest również motywem przewodnim całego serwisu.
Poszczególne części serwisu prowadzą użytkownika przez wszystkie kluczowe elementy składające się na piwo Warka - zaczynając od świeżego, zebranego zawsze w odpowiednim momencie chmielu, poprzez połączenie tradycji i nowoczesności w wareckim browarze, odpowiedni sposób serwowania, aż po idealne miejsce do spożywania złocistego trunku oraz emocje i atmosferę, jaka powinna temu towarzyszyć. Na stronie dostępna jest między innymi wyszukiwarka, dzięki której użytkownicy mogą zlokalizować Piwiarnie działające pod szyldem marki Warka - jedynej tego rodzaju sieci w Polsce.
W planach jest rozbudowa serwisu oraz wprowadzanie w jego ramach nowych funkcjonalności.
GoldenSubmarine (www.goldensubmarine.com) jest jedną z największych polskich agencji interaktywnych. Strategiczne myślenie o marce w Internecie, w połączeniu z wieloletnim marketingowym doświadczeniem, stanowi wyznacznik siły i potencjału agencji. Klientami GoldenSubmarine są między innymi: Audi, Big Star, EMI Music, Fortis Bank, Grupa Kolastyna, InterRisk, Media Markt, Orkla Foods, Porsche, Saturn Polska, Shell, Skoda Auto Polska, Volkswagen, Vision Express, Warbud, WSiP. Ponadto, agencja ściśle współpracuje z siostrzanymi firmami: datacenter beyond.pl oraz Gamesnet.pl - platforma advergamingowa.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)