Technologie » Komputery

APC zdobywcą dwóch prestiżowych nagród

APC zdobywcą dwóch prestiżowych nagród
Zobacz więcej zdjęć »
Firma APC by Schneider Electric zdobyła nagrodę CRN Channel Champion 2009 w kategorii ochrony i zarządzania zasilaniem oraz certyfikat Everything Channel Five-Star Partner Program

Nagrodę CRN Channel Champion przyznaje się na podstawie postrzegania produktów i usług poszczególnych producentów przez dostawców rozwiązań IT. Jest to największe w branży, oparte na najszerszej bazie respondentów badanie rynku integratorów technologii IT. Z kolei certyfikat Five-Star Partner Program honoruje zaangażowanie firm i atrakcyjność ich programów partnerskich dla konsultantów, dostawców oraz integratorów rozwiązań IT.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Jesteśmy zachwyceni otrzymaniem obydwu wyróżnień. Cieszymy się, że nasi Partnerzy doceniają nasze nieustające starania w dostarczaniu im najlepszych zasobów wspierających odniesienie sukcesu - powiedział Marc Sherman, wiceprezes APC ds. marketingu na Amerykę Północną. - APC nie ustaje w swojej drodze do bycia najbardziej pożądanym partnerem. Naszym celem jest dostarczanie wspólnie z partnerami innowacyjnych rozwiązań, pomagających naszym klientom osiągnąć wysoką wydajność i niezawodność infrastruktury IT.

W 2008r. firma APC uruchomiła i wzbogaciła swój nowy program partnerski, wychodząc naprzeciw najważniejszym trendom w branży. Program certyfikacji daje Partnerom możliwość rozwoju kompetencji sprzedażowych i technicznych w dziedzinie zarządzania zasilaniem, chłodzeniem i bezpieczeństwem środowisk IT. Program pozwala Partnerom wyróżnić się poprzez dostarczanie bardziej niezawodnej infrastruktury o dużej dostępności na potrzeby coraz bardziej wymagających pod względem technologicznym wdrożeń. Ponadto, APC rozbudowało bazę produktów przeznaczonych dla Partnerów i dostosowało nowy model sprzedaży w taki sposób, aby przyporządkowywać zasoby do konkretnego typu Partnerów, w zależności od narzędzi niezbędnych do odniesienia sukcesu.

- Dostawcy rozwiązań ufają wynikom badań, na podstawie których przyznaje się nagrody CRN Channel Champions, uznając je za wiarygodny sposób oceny dostawców wiodących technologii. Z kolei certyfikat przyznawany w ramach programu Five-Star Partner jest wyróżnieniem dla dostawców za ich zaangażowanie we współpracę z Partnerami i tworzenie atrakcyjnych programów partnerskich - powiedział Robert C. DeMarzo, dyrektor wydawniczy Everything Channel.

Badanie CRN Channel Champions przeprowadzono w styczniu i lutym tego roku. Ankietowanych dostawców wybrano losowo z listy subskrybentów CRN i kwalifikowano do udziału w badaniu po uprzednim sprawdzeniu czy mają istotne związki z ocenianymi producentami i czy rzeczywiście znają ich produkty. CRN sformułował zasadę, że w tych kategoriach, w których było to możliwe, ocenie resellerów i integratorów podlegać powinni jedynie ci producenci, z którymi wiązało ich strategiczne partnerstwo biznesowe. Producenci oceniani w poszczególnych kategoriach wybierani byli na podstawie danych o ich udziale w rynku, dostarczonych przez największe firmy badawcze. W przypadku braku takich danych, producenci wybierani byli na podstawie rekomendacji prezydium redakcji CRN. Resellerów i integratorów poproszono o oszacowanie stopnia ważności poszczególnych kryteriów oceny, które następnie nałożono na „surowe" wyniki badania poziomu satysfakcji, uzyskując w ten sposób końcowy wynik badania dla każdego z producentów.

Badanie Everything Channel Partner Programs Guide i Everything Channel Five-Star Program 2009 zostało przeprowadzone przez Instytut Edukacji i Rozwoju Sieci Partnerskich (Institute for Partner Education & Development - IPED) działający w ramach Everything Channel. IPED przeanalizował 130 programów, oceniając odpowiedzi producentów na szczegółowe pytania dotyczące ich programów partnerskich. Pytania dotyczyły takich kwestii, jak wsparcie sprzedażowe i marketingowe, rentowność partnerów, komunikacja, pozyskiwanie partnerów czy działania w ramach kanałów sprzedaży.

 

O firmie APC

Firma APC by Schneider Electric to światowy lider w zakresie zasilania awaryjnego oraz chłodzenia precyzyjnego. Dostarcza innowacyjne urządzenia, oprogramowanie i systemy dla użytkowników domowych, biur, centrów danych oraz fabryk. Wspierana przez siłę, doświadczenie i rozległą sieć działu Critical Power & Cooling Services koncernu Schneider Electric, firma APC zapewnia rozwiązania doskonale zaprojektowane, bezbłędnie zainstalowane i utrzymane w dobrym stanie przez cały okres ich użytkowania. Dzięki ciągłemu dążeniu do innowacji APC oferuje najnowocześniejsze i energooszczędne rozwiązania dla technologii i aplikacji przemysłowych o znaczeniu krytycznym. W 2007 roku Schneider Electric dokonał akwizycji APC i połączył ją z firmą MGE UPS Systems. W wyniku fuzji powstał nowy dział Schneider Electric o nazwie Critical Power & Cooling Services, który w 2008 roku zanotował przychody w wysokości 2,6 mld euro przy zatrudnieniu 12 000 osób na całym świecie. Rozwiązania APC obejmują systemy zasilania bezprzerwowego (UPS), urządzenia klimatyzacji precyzyjnej, szafy 19", systemy ochrony fizycznej oraz oprogramowanie do projektowania i zarządzania zasilaniem, w tym architekturę InfraStruXure®, najbardziej wszechstronne na rynku rozwiązanie integrujące zasilanie, chłodzenie oraz zarządzanie. Schneider Electric, zatrudniający 114 tys. pracowników na całym świecie i obecny w 100 krajach, w 2008 roku osiągnął sprzedaż na poziomie 18,3 mld euro. Więcej informacji o firmie APC znajduje się na stronie www.apc.com. Wszystkie znaki handlowe należą do ich właścicieli.

 

O Everything Channel

Everything Channel jest centrum kompleksowej obsługi wspierającym i usprawniającym działalność kanałów sprzedaży technologii, od pozyskiwania partnerów przez budowanie marki po marketing i sprzedaż. Dzięki swojej rozległej bazie danych, Everything Channel oferuje dostawcom technologii niezrównany wybór globalnych marek, dostęp do informacji z branży oraz lojalnych i wiarygodnych odbiorców. Everything Channel dostarcza nowatorskie rozwiązania sprzedażowe i marketingowe, dając sprzedawcom technologii dostęp do zasobów niezbędnych do osiągnięcia istotnych, dających się zmierzyć rezultatów.

www.everythingchannel.com, www.channelweb.com

O United Business Media Limited

United Business Media Limited (UBM) jest globalnym dostawcą usług marketingowych i medialnych, informującym rynki oraz skupiającym kupców i sprzedawców z całego świata. Poprzez eventy oraz publikacje w mediach drukowanych i on-line dostarcza informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu biznesowego. UBM świadczy swoje usługi wspólnotom zawodowym i branżowym na całym świecie, od specjalistów IT po lekarzy, od dziennikarzy po handlarzy biżuterią, od farmerów po farmaceutów. UBM zatrudnia ponad 6.500 pracowników w ponad 30 krajach. Wśród przedsięwzięć UBM działających w USA znajdują się CMPMedica, Commonwealth Business Media, Everything Channel, PR Newswire, RISI, TechInsights, TechWeb czy Think Services. UBM jest notowane na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych z rynkową kapitalizacją 1.6 miliarda dolarów.

www.unitedbusinessmedia.com

Kontakt dla mediów:

Ewa Mittelstaedt / Łukasz Dąbrowski

Monday PR

ul. Hoża 43/49

00-681 Warszawa

tel. +48 (22) 487 84 21

e-mail: ewa@mondaypr.pl

e-mail :lukasz.dabrowski@mondaypr.pl

Katarzyna Kosińska

APC Poland Sp. z o.o.

ul. Ryżowa 33 A

02-495 Warszawa

tel. +48 (22) 666 00 11

fax. +48 (22) 666 00 22

e-mail: katarzyna.kosinska@apcc.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »