Gospodarka » Żywność
Czekoladki merci – słodki sposób na wyrażenie uczuć
Zobacz więcej zdjęć » |
Ten słodki podarunek pozwoli w najlepszy sposób podziękować naszym bliskim za wszystko, co nam dają - zrozumienie, życzliwość, uśmiech a przede wszystkim za to, że są z nami we wszystkich ważnych momentach naszego życia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z okazji Walentynek firma Storck przygotowała jak co roku specjalną edycję czekoladek merci. Na ich opakowaniach widnieją serca ułożone z czerwonych róż. Praliny merci dostępne będą w trzech wariantach kolorystycznych: czerwonym (8 smaków w czekoladzie mlecznej i deserowej), niebieskim (4 smaki w czekoladzie mlecznej) i brązowym (4 smaki w czekoladzie deserowej). W Walentynkowej ofercie Storcka znajdą się również czekoladki merci Petits w opakowaniu o kształcie serca - limitowana edycja dostępna będzie w dużych sklepach handlu nowoczesnego.
Czekoladki merci w czekoladzie mlecznej i deserowej kryją w sobie wspaniałe smaki: śmietankowy, nugatowy, kawowo-śmietankowy, marcepanowy, orzechowo-migdałowy, deserowy, musu czekoladowego i pralinowy.
Jako wsparcie sprzedaży w sklepach w całej Polsce staną specjalne standy, na których ustawione zostaną czekoladki w specjalnej walentynkowej szacie.
Przy okazji Walentynek marka merci przygotowała dla wszystkich zakochanych wyjątkowe konkursy. Romantyczni tradycjonaliści mogą wziąć udział w rywalizacji na antenie radia Zet w dniach 9 - 12 luty. Nagrodzone zostaną najpiękniejsze wiersze miłosne, wysłane do redakcji radia za pomocą formularza na stronie www.radiozet.pl. Na zwycięzców konkursu czekają podwójne zaproszenia na wyjątkowy film Jagodowe Noce, w reżyserii znanego chińskiego twórcy Kai Wai Wong. Przedstawia on historię pięknej dziewczyny (Norah Jones), która w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o sens prawdziwej miłości przemierza Stany Zjednoczone. Czy znajdzie ją w ramionach przystojnego właściciela nowojorskiego baru Jeremiego (Jude Low)?
Dla miłośników nowoczesnych form komunikacji przygotowano również konkurs smsowy.
W dniach 6-12. 02 za pomocą bluetooth, w kinach Cinema City można ściągnąć informacje na temat konkursu w Radiu Zet a przy okazji wysłać smsa i wygrać podwójne bilety na dowolny film, grany w sieci kin Cinema City a także czekoladki merci. O tej formie promocji informować będą roll-upy i woblery w holach kinowych. Promocja będzie miała miejsce w 8 największych miastach w Polsce w kinach sieci Cinema City. Dodatkowo w dniu zakochanych w wybranych kinach tej sieci odbędą się degustacje merci Petits
Zakupem mediów podczas tej kampanii zajął się dom mediowy OMD.
Informacje handlowe:
Opakowanie konsumenckie:
- merci 250g (czerwone/niebieskie/brązowe) - 14zl
- merci 400g - 29zl
- merci 675g - 48zl
- merci petits serce 250g - 23zl
Jednostki ekspozycyjne:
- 60x400 g
- 120x250 g
- 120x250g mix wariantów smakowych
- 72 x25g merci Petits w kształcie serca
Firma Storck to producent markowych słodyczy, po które sięga każdego dnia ponad 6 mln ludzi w 90 krajach świata. Historia firmy rozpoczęła się ponad 100 lat temu w niemieckim miasteczku Werther, gdzie powstały znane na całym świecie cukierki. Aktualnie Storck posiada pięć zakładów produkcyjnych: w Westfalii, Berlinie, Turyngii oraz w Wielkiej Brytanii i Danii. W Polsce firma jest obecna od 1992 i zatrudnia około 150 pracowników. Wśród marek Storcka znajdują się: specjały czekoladowe Toffifee, czekoladki merci, cukierki Werther`s Original, Mamba, IceFresh, Riesen, Nimm2, Nimm2 Śmiejżelki, Nimm2 Śmiejżelki Kwaśne, Śmiejżelki Jogurtow, Nimm2 żujki, wafelki Knoppers oraz cukierki Juicefuls. Storck jest także dystrybutorem kawowych cukierków Kopiko produkowanych przez firmę Mayora Indah Tbk z Indonezji.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)