Gospodarka » Żywność

Czekoladki merci – słodki sposób na wyrażenie uczuć

Czekoladki merci – słodki sposób na wyrażenie uczuć
Zobacz więcej zdjęć »
Walentynki to dzień, w którym można otwarcie okazać uczucia – te, o których mówimy codziennie i te głęboko skrywane na dnie serca. Czasem trudno wyrazić je słowami – wtedy najlepiej sięgnąć po czekoladki merci.

Ten słodki podarunek pozwoli w najlepszy sposób podziękować naszym bliskim za wszystko, co nam dają - zrozumienie, życzliwość, uśmiech a przede wszystkim za to, że są z nami we wszystkich ważnych momentach naszego życia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Z okazji Walentynek firma Storck przygotowała jak co roku specjalną edycję czekoladek merci. Na ich opakowaniach widnieją serca ułożone z czerwonych róż. Praliny merci dostępne będą w trzech wariantach kolorystycznych: czerwonym (8 smaków w czekoladzie mlecznej i deserowej), niebieskim (4 smaki w czekoladzie mlecznej) i brązowym (4 smaki w czekoladzie deserowej). W Walentynkowej ofercie Storcka znajdą się również czekoladki merci Petits w opakowaniu o kształcie serca - limitowana edycja dostępna będzie w dużych sklepach handlu nowoczesnego.

Czekoladki merci w czekoladzie mlecznej i deserowej kryją w sobie wspaniałe smaki: śmietankowy, nugatowy, kawowo-śmietankowy, marcepanowy, orzechowo-migdałowy, deserowy, musu czekoladowego i pralinowy.

Jako wsparcie sprzedaży w sklepach w całej Polsce staną specjalne standy, na których ustawione zostaną czekoladki w specjalnej walentynkowej szacie.

Przy okazji Walentynek marka merci przygotowała dla wszystkich zakochanych wyjątkowe konkursy. Romantyczni tradycjonaliści mogą wziąć udział w rywalizacji na antenie radia Zet w dniach 9 - 12 luty. Nagrodzone zostaną najpiękniejsze wiersze miłosne, wysłane do redakcji radia za pomocą formularza na stronie www.radiozet.pl. Na zwycięzców konkursu czekają podwójne zaproszenia na wyjątkowy film Jagodowe Noce, w reżyserii znanego chińskiego twórcy Kai Wai Wong. Przedstawia on historię pięknej dziewczyny (Norah Jones), która w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o sens prawdziwej miłości przemierza Stany Zjednoczone. Czy znajdzie ją w ramionach przystojnego właściciela nowojorskiego baru Jeremiego (Jude Low)?

Dla miłośników nowoczesnych form komunikacji przygotowano również konkurs smsowy.
W dniach 6-12. 02 za pomocą bluetooth, w kinach Cinema City można ściągnąć informacje na temat konkursu w Radiu Zet a przy okazji wysłać smsa i wygrać podwójne bilety na dowolny film, grany w sieci kin Cinema City a także czekoladki merci. O tej formie promocji informować będą roll-upy i woblery w holach kinowych. Promocja będzie miała miejsce w 8 największych miastach w Polsce w kinach sieci Cinema City. Dodatkowo w dniu zakochanych w wybranych kinach tej sieci odbędą się degustacje merci Petits

Zakupem mediów podczas tej kampanii zajął się dom mediowy OMD.

Informacje handlowe:

Opakowanie konsumenckie:                               

  • merci 250g (czerwone/niebieskie/brązowe)  - 14zl
  • merci 400g  - 29zl
  • merci 675g  - 48zl
  • merci petits  serce 250g  - 23zl

Jednostki ekspozycyjne:

  • 60x400 g
  • 120x250 g
  • 120x250g mix wariantów smakowych
  • 72 x25g merci Petits w kształcie serca

Firma Storck to producent markowych słodyczy, po które sięga każdego dnia ponad 6 mln ludzi w 90 krajach świata. Historia firmy rozpoczęła się ponad 100 lat temu w niemieckim miasteczku Werther, gdzie powstały znane na całym świecie cukierki. Aktualnie Storck posiada pięć zakładów produkcyjnych: w Westfalii, Berlinie, Turyngii oraz w Wielkiej Brytanii i Danii. W Polsce firma jest obecna od 1992 i zatrudnia około 150 pracowników. Wśród marek Storcka znajdują się: specjały czekoladowe Toffifee, czekoladki merci, cukierki Werther`s Original, Mamba, IceFresh, Riesen, Nimm2, Nimm2 Śmiejżelki, Nimm2 Śmiejżelki Kwaśne, Śmiejżelki Jogurtow, Nimm2 żujki, wafelki Knoppers oraz cukierki Juicefuls. Storck jest także dystrybutorem kawowych cukierków Kopiko produkowanych przez firmę Mayora Indah Tbk z Indonezji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »