Firma » Reklama
Diamentowy klient BLACK&WHITE
Zobacz więcej zdjęć » |
D.I.C. to międzynarodowa firma z czeskim kapitałem, zajmująca się obrotem diamentami inwestycyjnymi oraz wyrobem i sprzedażą oryginalnej, luksusowej biżuterii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma posiada swoje oddziały w większości państw Europy Środkowej. Od końca 2006 roku D.I.C. działa także w Polsce. Firma jest członkiem prestiżowej giełdy antwerpskiej Beurs voor Diamanthandel. Autentyczność wszystkich diamentów oferowanych przez D.I.C. (łącznie z diamentami użytymi w biżuterii) potwierdzają certyfikaty czołowych laboratoriów gemmologicznych, akceptowanych na całym świecie. Miesięcznie firma sprzedaje około 60 ct. (karatów) szlifowanych diamentów.
Diament to nie tylko piękny kamień i element luksusowej biżuterii, ale także dobra inwestycja. Wartość diamentów z roku na rok sukcesywnie rośnie, dlatego stanowią one bezpieczną formę lokaty kapitału. Tych wartości diamentu przeciętni klienci są nieświadomi. Dlatego działania public relations zaplanowane przez agencję BLACK&WHITE będą miały charakter kampanii edukacyjnej. uświadamiającej potencjalnym klientom, iż diament to nie tylko efektowny klejnot, ale także stabilna inwestycja.
BLACK&WHITE PR powstało z połączenia agencji PRIMOLOKO oraz PO PROSTU PR. Jednym z najnowszych projektów, (oprócz D.I.C)., wspieranych przez B&W jest MEN'S DAY, którego pomysłodawcą i organizatorem jest SOUND OF MUSIC.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)