Gospodarka » Przemysł
Finezyjny finał akcji Data Solutions dla Primy
Zobacz więcej zdjęć » |
..udział wzięło około 1 500 punktów sprzedaży. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Programu odpowiadała agencja marketingu relacji \\DATA SOLUTIONS.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Głównym celem Programu „Rozmowy z Finezją” skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej było wsparcie relaunch’u produktu Prima Finezja, a także budowa pozytywnych relacji pomiędzy producentem, a pracownikami sklepów. Projekt miał także za zadanie wspomóc relaunch marki Finezja oraz zagwarantować spełnienie oczekiwanych standardów ekspozycji.
W sklepach biorących udział w Programie wolumen sprzedaży nowych opakowań kawy Prima Finezja w stosunku do sprzedaży standardowej wzrósł o 69%. Wzrost liczby face’ów na sklepowych półkach zanotowało 85% sklepów biorących udział w akcji, a 25% zbudowało także ekspozycję dodatkową promowanego produktu.
Weryfikacja powyższych celów została przeprowadzona w oparciu o dedykowaną platformę ekstranetową DAD – Direct Access to Database, umożliwiającą monitorowanie akcji w czasie rzeczywistym oraz pełne raportowanie jej wyników.
Nadesłał:
czarni14
|
Komentarze (0)