Firma » Reklama

Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania dla marki Gillette Procter & Gamble

Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania dla marki Gillette Procter & Gamble
Zobacz więcej zdjęć »
Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowego projektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celem jest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii marki Gillette we wszystkich krajach CEEMEA – regionu Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli z Rosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, koordynowane przez biuro w Londynie.

Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywności działań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń, która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców marki Gillette w poszczególnych krajach regionu.

Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata, Account Director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »