Kultura, sztuka » Kultura
Huawei FreeBuds Lipstick – bezprzewodowe słuchawki w etui w kształcie szminki dostępne w Polsce!
Zobacz więcej zdjęć » |
Do 21 listopada słuchawki dostępne są w ofercie przedsprzedażowej – przy ich zakupie, klient otrzyma voucher o wartości 200 zł do perfumerii Douglas. Rekomendowana cena detaliczna urządzenia wynosi 999 zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Huawei FreeBuds Lipstick, wraz z voucherem do perfumerii Douglas, dostępne są w sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, Neonet, x-kom i Komputronik, a także w strefie marki na Allegro.
Huawei x Douglas
Osoby, które skorzystają z oferty przedsprzedażowej na stronie huawei.pl lub u oficjalnych partnerów, otrzymają voucher o wartości 200 zł do wykorzystania w perfumeriach Douglas. Aby go odebrać, po otrzymaniu produktu oraz dowodu zakupu, należy wejść na stronę: www.huaweifreebudspromo.pl i zarejestrować swój zakup postępując zgodnie z regulaminem. W ciągu 40 dni, po weryfikacji, kupujący otrzyma potwierdzenie pozytywnej rejestracji, a kod na voucher do perfumerii Douglas o wartości 200 zł brutto zostanie wysłany na adres e-mail. Voucher można zrealizować zarówno w perfumeriach stacjonarnych Douglas, jak i na stronie douglas.pl.
W ramach współpracy marek, słuchawki FreeBuds Lipstick będą prezentowane w eleganckich gablotach w 9 sklepach stacjonarnych Douglas w największych miastach w kraju. Marki będą też wspólnie komunikować ofertę, z myślą o konsumentach poszukujących wyjątkowych prezentów świątecznych.
Luksus i technologia – limitowana edycja
FreeBuds Lipstick, zaprezentowane po raz pierwszy 21 października podczas premiery najnowszych smartfonów Huawei nova 9 w Wiedniu, wyróżniają się na rynku niezwykłym designem. Czerwone słuchawki zapakowane są w przypominające szminkę etui, które wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, do tego posiada funkcję ładowania słuchawek. Magnetyczne zamknięcie etui, wydające charakterystyczne dla szminek „kliknięcie” przy zamykaniu, a także specjalne pudełko upominkowe, gwarantują unikalne doświadczenia z użytkowania.
Technologia aktywnej redukcji szumów, doskonała jakość dźwięku
Słuchawki FreeBuds Lipstick wyposażone są w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, w tym na przykład ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Wykorzystują hybrydową technologię podwójnych mikrofonów, która zapewnia jeszcze lepszą redukcję szumów w słuchawkach typu open-fit. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży, urządzenie wykorzystuje technologię Adaptive Ear-Matching (AEM), która wykrywa kształt kanału słuchowego oraz warunki użytkowania i automatycznie dostosowuje konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania.
Huawei FreeBuds Lipstick wykorzystują lekką i wytrzymałą membranę kompozytową z polimeru ciekłokrystalicznego (LCP), co pozwala zminimalizować zniekształcenia dźwięku i uzyskać przejrzyste tony średnie i wysokie. Dynamiczne przetworniki obsługują szeroki zakres częstotliwości – aż do 40 kHz, a dzięki dużej średnicy (14,3 mm) zapewniają większą amplitudę drgań i mocniejszy bas. Ponadto słuchawki wyposażono w udoskonalone minituby basowe, które generują dźwięk o natężeniu 15% wyższym niż w przypadku poprzedniego modelu Huawei FreeBuds 3.
Wygoda użytkowania
Słuchawki charakteryzują się dużą wygodą użytkowania – pojedyncza słuchawka FreeBuds Lipstick waży zaledwie 4,1 gramów, zaś etui ładujące mierzy 21,2 milimetrów i waży 38 gramów. Dodatkowo słuchawki można połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – na przykład słuchając muzyki na komputerze, bez rozłączania urządzenia możemy odbierać rozmowy na smartfonie.
„Piękno w każdym dźwięku” – kampania między innymi w telewizji
Sprzedaż FreeBuds Lipstick wspierana będzie kampanią marketingową komunikującą unikalny design słuchawek i etui oraz doskonałą jakość dźwięku. Jej głównym elementem będzie kampania telewizyjna, która rozpocznie się 22 listopada – spot produktowy skupiający się przede wszystkim na pięknym, limitowanym designie produktu, będzie emitowany w największych kanałach telewizyjnych. Kampania będzie miała również swoje odsłony w kanałach digital i social media marki, pojawi się w niej modelka i prezenterka Paulina Krupińska.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|
Komentarze (0)