Zdrowie » Dziecko
Kolorowe Emocje rozbawiły dzieci po raz piąty
Zobacz więcej zdjęć » |
Kolorowe Emocje, to jeden z największych prospołecznych projektów, adresowanych do dzieci w wieku od 3 do 13 lat. Mecenasem wydarzenia jest od samego początku firma Baumit, a organizatorem Agencja inplusPR z Wrocławia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt z roku na rok się rozrasta - mówi Aleksandra Gilewska z Baumit - W roku 2005 Kolorowe Emocje organizowaliśmy w czterech miastach, w 2006 i 2007 w siedmiu, a w ubiegłym już w dziesięciu. Tym razem odwiedziliśmy aż trzynaście miejscowości, bijąc tym samym kolejny rekord.
Były to: Białystok, Rzeszów, Kielce, Toruń, Łódź, Wrocław, Gliwice, Opole, Poznań, Pobiedziska, Gdynia, Szczecin i Gorzów Wielkopolski.
Główną atrakcją każdego z 13 eventów było wielkie plenerowe malowanie - w tym roku pod hasłem ekologii oraz „Świata Żywiołów." W centralnych punktach miast, ustawione zostały ogromne - gotowe do pomalowania - konstrukcje z płyt MDF, podzielone na cztery części - Wodę, Ziemię, Powietrze i Ciepło. Dzieci nie tylko malowały, ale uczestniczyły jednocześnie w proekologicznych zabawach, z wykorzystaniem surowców wtórnych i konkursach z nagrodami. Wszystkie przygotowane zostały przez profesjonalnych pedagogów.
Kolorowym Emocjom towarzyszył również ogólnopolski konkurs „Mali Ekolodzy". Głównym celem akcji było wyłonienie najbardziej świadomych ekologicznie, szkół i przedszkoli oraz dzieci.
Z uwagi na rozmach organizacyjny tegorocznej edycji, zmianie uległa formuła projektu. Zamiast imprez symultanicznych, przyjęto wariant ogólnopolskiego tournee. W ciągu kilku tygodni, Kolorowe Emocje odwiedziły 13 miast, przemierzając ponad 3000 kilometrów. - Idea pozostała jednak bez zmian - dodaje Gilewska - Kolorowe Emocje wciąż są projektem, który łączy w sobie elementy rozrywki i nieskrępowanej zabawy w plenerze z artterapią i edukacją.
Kolorowym Emocjom towarzyszyły szeroko zakrojone działania promocyjne m.in. w prasie i lokalnych stacjach radiowych, internecie, a także środkach komunikacji miejskiej, salonikach prasowych oraz wybranych centrach handlowych i kinach. Projekt wsparło 50 patronów medialnych, 14 patronów honorowych oraz niespełna 40 partnerów i przyjaciół. W przygotowaniu i realizacji wydarzenia uczestniczyło ponad 400 osób.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)