Motoryzacja » Samochody

Kreatywność wizytówką Citroena: nowa strategia produktów w ramach zmiany oblicza

Kreatywność wizytówką Citroena: nowa strategia produktów w ramach zmiany oblicza
Zobacz więcej zdjęć »
Spełnianie zróżnicowanych i zmieniających się potrzeb szerokiego grona klientów to podstawowe wyzwanie Marki, wokół którego skupiają się jej kreatywne poszukiwania.

W tym celu Citroën wyznaczył różne kierunki strategii produktów, które są pokazane poprzez różne modele zaprezentowane z okazji genewskiego salonu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Pierwszy strategiczny kierunek, który jest już realizowany od kilku lat, to kontynuacja odnowy podstawowych modeli gamy, poprzez wdrażanie postępu we wszystkich dziedzinach. Na wzór nowego Citroëna C5, nowyCitroën C3 zastąpi w przyszłości obecny model Citroën C3...

Najnowsze modele gamy są przedstawione z okazji salonu jako dowód zabiegów mających na celu ich nieustanne ulepszanie. Citroën C4 Picasso i Citroën Grand C4 Picasso, które zajmują pozycję liderów na europejskim rynku minivanów, proponują szerszą ofertę silników. Począwszy od maja 2009 roku w zależności od kraju będą dostępne z silnikiem wysokoprężnym HDi 150 FAP, spełniającym wymogi przyszłej normy Euro V.

Nemo Combi nawiązuje do słynnej rybki Disneya w specjalnym, tryskającym nową energią wydaniu. Seria specjalna „Świat Nemo" po raz kolejny potwierdza kreatywność Citroëna, pokazując bogactwo możliwych indywidualizacji tego modelu. Nemo Combi o karoserii utrzymanej w kolorystyce koralowo-białej w połączeniu z pomarańczowo-czarnym wnętrzem z pewnością oczaruje każdego.

Drugi kierunek strategiczny to zaspokojenie nowych oczekiwań wyrażanych przez klientów w dwóch przeciwstawnych i jednocześnie komplementarnych wymiarach :
- pragnienie samochodów lepiej dostosowanych do potrzeb. Ta kategoria klientów poszukuje samochodów bardziej oszczędnych, a przede wszystkim bardziej inteligentnych. Kierując się tymi oczekiwaniami, Citroën wprowadza Citroëna C3 Picasso. Specjalnie wyeksponowany na stoiku najnowszy model z rodziny vanów oferuje nowatorski i odważny styl, gwarantując jednocześnie najlepsze parametry pod względem przestronności i możliwości adaptacyjnych wnętrza.

Z kolei C-Cactus to kwintesencja praktycznego samochodu przyszłości bez konieczności rezygnacji z przyjemności. Prototyp wyznacza nowe kierunki w dziedzinie projektowania, stawiając na pierwszym miejscu przyjazne dla środowiska rozwiązania technologiczne oraz walory stylistyczne, z  jednoczesnym zachowaniem jedynie tych elementów wyposażenia, które zapewniają komfort pasażerów i są cenione przez użytkowników.

Doskonale dopasowany do współczesnych wymogów i umiejętnie wykorzystujący stylistyczne trendy Citroën C-Cactus korzysta z okazji stworzonej przez salon w Genewie, aby wyróżnić się po raz kolejny, ukazując nowy wizerunek. Z tyłu, formy graficzne o precyzyjnym i starannie dopracowanym rysunku, utrzymane w zielonej tonacji, nawiązują do ekologicznego charakteru prototypu w postaci elektrycznego układu napędowego. Z przodu dominuje kolor czerwony. Barwna i optymistyczna wizja w formie dużych, krągłych powierzchni w żywych barwach stanowi wyraz alternatywnego, ekologicznego rozwiązania, reprezentowanego przez filozofię, która stanowiła kanwę projektu Citroëna C-Cactus

- pragnienie samochodów ukierunkowanych na przyjemność i czarujących swym stylem, a jednocześnie praktycznych. Ta kategoria klientów oczekuje więcej przyjemności, czy to poprzez styl czy też wrażenia podczas jazdy, lecz także więcej elegancji, nie zapominając przy tym o codziennej eksploatacji, dla  której istotne są odpowiednio dostosowane funkcje użytkowe i rozsądna cena. Propozycja Citroëna : linia DS.

Koncepcja DS utożsamia się idealnie z wizerunkiem Citroëna : Different Spirit. Jest to nowa linia wyróżniających się produktów, stanowiąca uzupełnienie tradycyjnej gamy. Jej pierwszą odsłonę stanowi prototyp DS INSIDE, urzeczywistnienie odważnych wyzwań i innowacyjnego zmysłu Citroëna.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »