Rozrywka » Turystyka
Mocny start EasyGo.pl i Wakacje.pl
Zobacz więcej zdjęć » |
W dwa tygodnie po partnerskiej fuzji dwie największe marki w polskim internecie turystycznym, EasyGo.pl i Wakacje.pl, przedstawiły skumulowane wyniki swojej pracy za czerwiec 2009 roku. Analizie poddano wyłącznie wartość usług sprzedanych przez internet.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jesteśmy firmą internetową i to środowisko jest naszym podstawowym kanałem sprzedażowym. E-commerce, czysty internet - wyjaśnia hasłowo Michał Pilkiewicz, prezes zarządu obu połączonych brandów - Wyniki, które publikujemy przedstawiają nasze możliwości tylko i wyłącznie z tego obszaru. To nasza pierwsza wspólna, ale już bardzo ważna dla branży i całego środowiska internetowego wiadomość. Niczego nie musimy się wstydzić i niczego przed nikim ukrywać.
Kilka dni temu swoje wyniki w raporcie inwestorskim podał trzeci na rynku e-turystycznym gracz, wrocławska spółka Travelplanet. Według tej informacji spółka w czerwcu wykazała obrót w wysokości 17,7 mln złotych. To o 2,3 mln mniej od gdańskich konkurentów.
Zapytany o porównanie wyników Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu EasyGo.pl i Wakacje.pl powiedział - Jeśli mamy cokolwiek porównywać to najlepiej jabłka do jabłek. Tak się niestety nie da, bo jak powszechnie w branży wiadomo, wynik naszych wrocławskich kolegów to składowa ze sprzedaży wirtualnej i realnej. Travelplanet sprzedaje wycieczki turystyczne, bilety lotnicze i rezerwacje hotelowe za pośrednictwem internetu i 15-tu punktów obsługi klienta zlokalizowanych w centrach handlowych dużych miast.
Matematyka jest bardzo prosta i czytelna - konkluduje Tomasz Domżalski. - Nasz wynik, pochodzący w 100% ze sprzedaży samych tylko wycieczek i tylko przez internet jest już teraz o ponad 2 mln zł wyższy od wszystkiego cokolwiek i jakkolwiek biznesowo robi Travelplanet. A to dopiero pierwszy miesiąc.
Zarząd EasyGo.pl i Wakacje.pl zapowiada systematyczny wzrost sprzedaży i przychodów do końca roku i zakłada na 2010 rok sprzedaż usług turystycznych za 200 mln zł.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)