Technologie » Komputery
Nawet 60% zniżki na wymianę uszkodzonego ekranu lub płyty głównej w serwisie Huawei
Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymują dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rabat do 60% na wybrane naprawy pogwarancyjne
Od dzisiaj do 20 maja, można wymienić pogwarancyjnie płytę główną lub ekran w smartfonie lub tablecie ze zniżką. Wysokość zniżki jest zależna od modelu urządzenia.
Urządzenia, które objęte są zniżką na naprawy pogwarancyjne:
- Huawei P40 Pro, P40, P30 Pro, P30, P20
- Huawei P40 lite, P40 lite E, P30 lite, P20 lite
- Huawei P smart 2019, P smart Pro, P smart, P smart Z
- Huawei Y9 Prime 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y6s, Y5 2019, Y5 2018
- Huawei nova 5T
- Huawei MediaPad T5 10’, MediaPad T3 10’, MediaPad M5 lite 10’
Regulamin i szczegóły dotyczące zniżek znajdują się na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/support/campaigns/service-warm-action/
Osoby, które zechcą skorzystać ze zniżki na naprawę jednego z powyższych urządzeń, mogą skorzystać także z bezpłatnej usługi door-to-door. Usługa ta pozwala zamówić kuriera na dowolny adres w celu przekazania urządzenia do serwisu, obejmuje też zwrot naprawionego urządzenia do właściciela tą samą drogą.
Zamówienie na wysyłkę door-to-door Huawei można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/
Przedłużenie gwarancji na urządzenia
Urządzenia, których okres gwarancji upływa między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc ochrony gwarancyjnej – na przykład, jeśli pierwotna gwarancja wygasła 15 kwietnia, jej ważność będzie przedłużona do 15 maja.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|
Komentarze (0)