Firma » Biznes

No+Vello – nowa sieć franczyzy w Polsce

No+Vello – nowa sieć franczyzy w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
Hiszpańskie No+Vello otwiera salony fotodepilacji i fotoodmładzania, a franczyzobiorców zaprasza do współpracy.

No+Vello to pierwsza w Polsce franczyza specjalizująca się w fotodepilacji (IPL) w przystępnej cenie. Firmowe salony działają już we Wrocławiu (ul. Armii Krajowej 6/2) i w Warszawie (ul. Grójecka 45), a wkrótce klienci będą mogli skorzystać z usług także w Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Lublinie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Sieć No+Vello to ponad 550 salonów w Hiszpanii, Portugalii, Brazylii, Polsce, a wkrótce również we Włoszech, w Rumunii, Bułgarii i Meksyku. No+Vello oferuje oprócz fotodepilacji również zabiegi fotoodmładzania, usuwania przebarwień czy trądziku.

Profil franczyzobiorcy No+Vello to inwestor zainteresowany założeniem dochodowego biznesu, osoba posiadająca kilka franczyz, bądź samozatrudniony przedsiębiorca. Inwestycja w wysokości 120 tys. zł (bez kosztów adaptacji lokalu) obejmuje sprzęt do fotodepilacji i kosmetyki oraz umeblowanie, wyposażenie salonu i materiały reklamowe. Wymagania lokalowe to minimum 40 m2 oraz lokalizacja na parterze. Miasto, w którym powstaje salon powinno liczyć powyżej 5 tys. mieszkańców. Umowa franczyzy jest podpisywana na 5 lat z możliwością przedłużenia.

Firma oferuje wysoką dochodowość franczyz. Rewolucyjna taryfa cenowa: 99 zł za jeden zabieg na każdą okolicę ciała oraz sprzęt najwyższej klasy przyczyniają się do osiągnięcia sukcesu i gwarantowanego zysku w każdym z salonów. Sukces i potencjał firmy potwierdzają statystyki: 40% franczyzobiorców No+Vello posiada po dwa salony, a spośród nich 40-50% po trzy salony.

Dwa pierwsze salony No+Vello otwarto w listopadzie 2007 r. w Villanueva de la Cañada. Od początku swojego istnienia firma wyróżniała się na rynku innowacyjną, zunifikowaną taryfą cenową unisex na usługi fotodepilacji i fotoodmładzania. Po dwóch latach działalności powstało ponad 425 salonów No+Vello w Hiszpanii i rozpoczęła się międzynarodowa ekspansja marki.

José Antonio Altolaguirre, General Manager No+Vello określa swoją firmę mianem „Zary na rynku fotodepilacji" - taką drogą chce podążać: utrwalać pozycję w Hiszpanii i wchodzić na rynki międzynarodowe. - Filozofia firmy polega na spopularyzowaniu usługi dostępnej poprzednio jedynie dla zamożniejszych klientów. Korzyści są potrójne: dla konsumenta, franczyzobiorcy i mieszczącej się w Madrycie centrali - mówi Altolaguirre.

Firma stawia sobie za cel posiadanie do końca 2010 r. 650 salonów w dwunastu krajach Ameryki Środkowej i Południowej oraz Europy.

O fotodepilacji No+Vello

No+Vello posiada najszybsze z dostępnych na rynku urządzenia o natężeniu energii 60 dżuli na cm2. Emitują one impulsy silnego światła (IPL) umożliwiając wykonanie zabiegów na różnych typach skóry i kolorach włosów, co odróżnia je od urządzeń do depilacji laserowej, skutecznych tylko w ściśle określonych przypadkach. Sprzęt wyposażono w nowoczesny system chłodzenia Sub Zero Intense dający efekt miejscowego znieczulenia i zapewniający bezbolesność zabiegu.

Urządzenia No+Vello działają na zasadzie selektywnej fototermolizy, która niszczy mieszki włosowe bez uszkadzania skóry. Proces depilacji składa się z zabiegów przeprowadzanych w ciągu kilku miesięcy. Ich częstotliwość zależy od tempa wzrostu włosów, a ilość (średnio 4-8 zabiegów) od typu skóry i koloru włosów. Przed rozpoczęciem zabiegów personel wykonuje test na skórze oraz wypełnia ankietę służącą do określenia fototypu skóry oraz możliwych przeciwwskazań. Efekty są widoczne już po pierwszym zabiegu - włosy zaczynają wypadać w ciągu kilku następnych dni.

Technologia fotodepilacji No+Vello gwarantuje doskonałe rezultaty niezależnie od typu skóry i rodzaju włosów. Jest bardziej nowoczesna, zdecydowanie tańsza, skuteczniejsza i mniej bolesna niż laserowa. Efekt końcowy to trwała depilacja.

Aktualne ceny depilacji laserowej oraz IPL są wysokie, co uniemożliwia większości osób korzystanie z zabiegów. Decydują się one na tańsze metody (np. depilację woskiem), które są bolesne i nie przynoszą pożądanych rezultatów. Stała taryfa cenowa oferowana przez No+Vello: 99 zł za jeden zabieg na daną okolicę ciała sprawia, że fotodepilacja oraz fotoodmładzanie są dostępne również dla osób o mniej zasobnych portfelach.

Przykładowe ceny zabiegów:

Okolica ciała Inne salony No+Vello

Pachy 200 zł 99 zł
Pachwiny 250 zł 99 zł
Cała noga 700 zł 99 zł
Cała ręka 500 zł 99 zł

Dodatkowe informacje: http://www.nomasvello.com/poland.

Kontakt dla mediów
Agnieszka Sabat
Senior Account Executive
Agencja 21
tel. +48 22 511 13 85
E-mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »