Firma » Reklama
Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Śląskiego
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowy logotyp Muzeum Śląskiego oficjalnie został wprowadzony od kwietnia br. Na znak składają się litery „M" i „Ś" wpisane w okrąg oraz nazwa „Muzeum Śląskie".
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dotychczas używane, heraldyczne logo instytucji - przedstawiające wizerunek orła osadzonego na literach MŚ, nie zostało definitywnie wycofane. Muzeum posługuje się nim w dokumentach o znaczeniu historycznym oraz dla podkreślenia ich wyjątkowego wysokiego prestiżu.
Nowe logo możemy oglądać m.in. na wydawnictwach, informatorach, plakatach oraz papierze firmowym. Jego wprowadzanie jest związane z budowaniem nowego wizerunku Muzeum Śląskiego jako instytucji nowoczesnej i przyjaznej dla odbiorców rynku dóbr kultury.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)